Stela nu a avut un trecut ce orice copil își doreste, a avut un trecut cam urât...
Părinții ei erau lupi, si ca orice bebeluș când se naște nu are nimic. Parinții ei debiașteptau sa o vadă pe Stela în forma de lup, dar a trecut un an, doi, trei, și nu s-a schimbat. Au dus-o și la doctor să vadă de ce nu se schimbă în forma de lup, dar doctorul le-a spus ca ea era om... Părinții Stelei nu voiau un om, așa că au vânduto. Mereu i se faceau teste, unele mai dureroase, unele mai suportabile.
Acolo a gasit un mic iepuraș, pe nume Emma. Emma era un iebure alb, cu ochii roșii si pupile albe. Emma era dulce ca o ciocolata, Stela și cu Emma erau cele mai bune prietene, dar totul are un sfarșit nu?... Ei nu mai aveau nevoie de Emma, terminaseră testele de care aveau nevoie, așa că i-au șters memoria si au dato la Adopție... Stela a fost foarte trista dupa ce a afltat ca prietena ei cea mai buna a plecat... Emma a fost adoptata de niște oameni bogați și rai. Ei mereu aveau certuri si mereu o puneau sa poarta rochii. Dar ea a reușit sa fugă...
Să trecem înapoi la Stela:
După pirderea Emmei, Stela a început să devina mai tristă... ea nu mai reacționea la teste, și asta îi făcea furioși, așa ca ei au plănuit un test care poate duce la moarte...
Când Stela a ajuns în cameră ca sa înceapă testul... a reacționat... testul era foarte dureros! Și ea s-a înfuriat. În acel moment o lumină foarte mare se vedea, Stela devenise un lup... dar nu orice lup! un alpha.
- Acesta nu era parte din plan! spuse un muncitor de pe acolo.
Stela atunci a fugit... Nu știa unde sa se duca, așa că s-a dus la bunica ei. Pe bunica o chema Elena, ea a primito pe Stela cu mare drag, și ia promis să aibe grija de ea.
CITEȘTI
Suflete desparțite
AventuraÎntr-o lume în care poți afla cine este sufletul tau pereche, o fata pe nume Stela merge într-o aventura sa afle perechea iei,totul face o întorsatura când afla ca cei meniți pentru ea au fost dați drept disparuți.