Dragă jurnalule,
Sunt în tren acum, mi-am făcut un tiket spre "BirdHood", este un oraș, poate voi găsi măcar unul dintre ei acolo. Acum trebuie să îmi ascund identitatea, căci nu mă pot teleprta la distanțe atât de mari... Sper doar că nu își dau seama că sunt eu...
Stela a reușit pâna la urmă să ajungă în oraș. Mai trebuia doar să ajungă la cămin, care este lângă școală. Tensiunea era mare când trecea pe lângă cineva, trebuia să aibe grijă să nu fie prinsă de nimeni! Dar partea cea mai rea este... cum o să meargă la școală?? Va trebuii să își ascundă identitate în continuare? Normal că da! Nu se poate risca! Toată viața Stelei este în joc...
Când Stela a ajuns la cămin era o doamnă în fața a cestuia, :
- Bună ziua! sunteți un student aici? spuse doamna.
- Da.. am venit să îmi iau cheia de la camera mea. Raspunse Stela înapoi.
- Cum vă numiți, ca să vă spun numărul de la cameră. Spuse doamna.
- Mă numesc Ann Stoic. Stela trebuia să își spună un nume fals, ca să nu fie descoperită.
- Ah! Alpha! Bun venit! Camera dumneavoastră este cu numărul 18! Cheia este deja în ușă! spuse doamna fericită.
Stela, ca să nu mai i-a din timp s-a teleportat direct în fața ușii de la dormitor. Era o ușa mare, cel puțin pentru ea. Ușa era din lemn de culoare neagră, și avea o clanță de culoare aurie.
Când a intrat înauntru prima dată putea sa vadă un coridor îngust, cu picturi și plante, era și un cuier si pantofar. Dacă te mai uitai puteai să vezi și o ușă, ea ducea la baie. Baia este de culoare albastră "baby blue" si cu alb, are un duș, o toaletă, o chiuvetă și un mic dulăpior sa pui prosoape sau altceva ce îți trebuia la baie. Și mai încolo puteai vedea o canapea, cu un televizor mare și două paturi etajate. Normal ca mai avea și dulap, birou, etc.
Pe canapea stătea o fata, dar părea cunoscută... Când Stela s-a uitat mai atentă la fata aceea a început să zâmbească. Ea arăta ca suflerul ei pereche. *Poate este sora lui* gândise Stela. Atunci fata s-a întors la Stela și s-a ridicat.- Bună! Sunt Sara! Cred că suntem colege de cameră! spuse ea.
Arăta fix ca el. Albastru deschis la păr și ochi, lup, dar ea avea parul lung. *Cred că este geamăn cu Adam...* gândise Stela.- Pe mine mă cheamă Stela!
Ea părea puțin derutată de înălțimea Stelei, dar ea i-a spus că are 15 ani. Nu a crezuto prima dată dar s-a obișnuit...- Tocmai am văzut că ești Alpha! Îmi pare rau că nu v-am respectat! Spuse ea puțin speriată sa nu o rănescă sau să urle l-a ea.
Dar Stela a plecat calmă din cameră spunând: - Nu este nimic...*Dacă ea este la această școală, și este sora geamănă cu Adam, asta înseamnă că și el este aici, dar altă clasă. Mă voi plimba puțin pe afară ca să mă mai liniștesc...
CITEȘTI
Suflete desparțite
AdventureÎntr-o lume în care poți afla cine este sufletul tau pereche, o fata pe nume Stela merge într-o aventura sa afle perechea iei,totul face o întorsatura când afla ca cei meniți pentru ea au fost dați drept disparuți.