Liam, önündeki pankekleri alıp hızlı bir şekilde yemeye başladığında Harry ile Louis karşısında ona baktı. Liam mükemmelliyetçi bir insandı ve hata yapmaktan nefret ederdi. Dün gece Zayn ile birlikte olmuş ve Maya'yı aldatmıştı, yani şuan mükemmel olmaktan uzaktı.
Harry Louis'e baktığında oldukça mutluydu. Zayn ile Liam'ın yeniden bir araya gelmesini istiyordu ve dün gece bunun olması için uğraşmıştı.
"Çikolata şurubunu uzatır mısın?" diye sordu Liam ve Harry ona şurubu uzattı.
"Bize dün gece ne olduğunu anlatacak mısın?" diye sordu Harry. Şuan masadaki en aklı yerindeki insan oydu.
"Zayn ile yattım. Maya'yı aldattım, Tanrım iğrenç bir insanım." dedi Liam.
"Baştan anlat." dedi Harry ve Louis neden olduğunu anlamamıştı ama kollarını Harry'nin beline doladı.
"Pekala."
Zayn ile Liam kulüpte konuşmaya başladığında aslında onun sandığından Liam sohbetten oldukça hoşlanmıştı. Zayn çok kavgacı bir insana benzese de aynı zamanda komikti de.
İki saatlik dolu dolu geçen sohbetin ardından Liam ile Zayn sokakta yürümeye başladı. Maya, işleri uzun sürdüğü için kulübü kapatması da uzun sürecekti.
Zayn ile Liam bir marinaya geldiklerinde Liam neler olduğunu anlamamıştı. Zayn bir teknenin önünde durdu.
"Kahve ısmarlamamı söylemiştin." dedi Zayn. "İçeri gelmek ister misin?"
"Burada mı yaşıyorsun?" diye sordu Liam. Teknelerden hoşlanırdı.
"Teknede mi yaşıyormuş? Aşırı havalı." dedi Louis. "Bence biz de teknede yaşamalıyız."
"Evet şimdi saçmaladın." dedi Harry.
"Havalı olmaz mıydı?" diye sordu Louis.
"Soğuk havalarda ne yapacağız veya fırtına çıktı diyelim."
Liam ile Zayn içeri girdiğinde Zayn ikisine kahve yapıp yanına geldi.
"Teknede yaşayan biriyle karşılaşmamıştım." dedi Liam, heyecanlanmıştı. "Hep tekne almak istedim ama Maya teknelerden nefret eder."
"En iyi yanı ne biliyor musun? Şehirden sıkılmaya başlasam direkt başka yere gidebilmek." dedi Zayn ve bu Liam'ın hoşuna gitmişti. Zayn çok ilginç biriydi.
Zayn Liam'a daha çok yaklaştığında Liam ne yapacağını bilemiyordu. Mantığı geri çekilmesini söylese de kalbi ve bedeni ona daha çok yaklaşmak istiyordu. Liam ona daha çok yaklaştığında kollarını Zayn'in beline sarıp kendine çekti ve dudaklarına yapıştı. Zayn tutkuyla karşısındaki adamı öpmeye başladığında kollarını boynuna dolayıp eliyle saçını okşamaya başladı. Liam onun yumuşak ama tutkulu dokunuşundan hoşlanmıştı. Zayn Liam'ın üstüne çıkıp onun tişörtünü çıkarıp yere attığında fiziğine baktı. Kaslı fiziği onu tahrik etmişti. Pantolonunun kemerini çözdüğünde Liam onu durdurdu.
"Zayn, bunu yapmalı mıyız?"
"Buraya kadar geldik." dedi Zayn ve Liam ona baktı. Onun için bütün prensiplerinden vazgeçebilirdi çünkü Tanrı kadar güzeldi.
Liam Zayn'in dudaklarına yapıştığında Zayn de onun pantolonunu çözdü erkekliğini çıkardı. Aşırı büyüktü ve bu Zayn'in hoşuna gitmişti. Onu koltukta uzandırdıktan sonra önce göğsünü sonra karın kaşlarını öptükten sonra erkekliğini ağzına aldı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Not My Husband.
FanfictionHarry ve Louis, birbirlerini tanımayan ve aynı gün sevgililerinden ayrılmış, bu yüzden bunalıma girmiş iki genç. Bir gün arkadaşlarının zorlamaları sonucu bir büyücüye gider ve ertesi gün kendilerini birbirleriyle evli çift olduğu bir zamanda uyanmı...