Harry ve Louis moralleri bozuk bir şekilde kapıyı açtıklarında salona geldiler ve salonda hiç beklemedikleri bir manzarayla karşılaştılar.
Koltuğun üzerinde birbirleriyle yiyişen Harry ile Louis vardı ve onlar da içeri giren Louis ile Harry'i gördüğünde şaşkınlıkla ayağa kalkıp onlara baktılar.
"Şaka!" dedi iki Louis de aynı anda.
"Hiç şaka gibi değil." dedi iki Harry de aynı anda.
"Sanırım hatlar gerçekten karıştı." dedi az önce eve giren Louis ve Harry birbirlerine bakarak ve salonda yiyişen Harry ve Louis'e nasıl açıklama yapacaklarını düşündüler.
*
"Şimdi siz başka bir evrende başkalarından ayrıldınız ve arkadaşlarınız sizi bir büyücüye götürdü." dedi bu evrende yaşayan Louis.
"Büyücü de sizi evli olduğunuz bir evrene, yani buraya gönderdi." dedi bu evrende yaşayan Harry.
"Peki bundan neden bizim haberimiz hiç olmadı?" diye sordu bu evrende yaşayan Louis.
"Bunu büyücüye sormamız lazım. Yani biz bulunduğumuz hiçbir evreni sevmedik ve kendi evrenimizi arıyorduk-" dedi Harry ve Louis'e baktı.
"Sonra da hiçbir yere geldik." dedi Louis.
"Hiçbir yer?" diye sordu bu evrende yaşayan Louis dalga geçer bir sesle.
"Ben de ilk başta öyle dedim." dedi Louis. "Bu arada seninle konuşunca kendi kendime konuşmuş gibi oluyorum."
"Aşkım soğuk esprilerin sırası değil." dedi Harry.
"Hiçbir yere gittiniz, sonra?" diye sordu bu evrende yaşayan Harry.
"Sonra orası bir süre hoşumuza gitti ama yavaş yavaş birbirimizi tamamen kaybedeceğimizi anlayınca büyücü buraya gönderdi." dedi Harry. "Ama siz de buradasınız. Bu evrende yaşayan Harry ve Louis."
"Ne yapmayı düşünüyorsunuz?" diye sordu bu evrende yaşayan Harry.
"Tabiki de büyücünün yanına gideceğiz." dedi Harry.
"Ve onu buraya getireceğiz." dedi Louis ve karşısındaki Harry ile Louis'e baktı.
"Pekala." dedi bu evrende yaşayan Louis.
Harry Louis'in kolundan tutup mutfağa götürdüğünde bu evrende yaşayan Louis ile Harry kendi aralarında bir şey konuşuyordu.
"Ben bunlara hiç güvenmedim." dedi Harry.
"Kendine güvenmiyor musun?" diye sordu Louis gülmemek için dudaklarını ısırırken Harry ona bakıp gözlerini devirdi.
"Soğuk espri yapma." dedi Harry.
"Bak büyücüyü bulacağız ve her şeyi öğreneceğiz. O zamana kadar çakma Louis ve Harry'i idare edelim." dedi Louis.
"Çakma Louis ve Harry." dedi Harry ve güldü. "Bu hoşuma gitti."
#
Louis ve Harry, çakma Louis ve Harry ile arabayla büyücünün dilendiği sokağa geldi.
"Burada yok." dedi Harry.
"Sikeyim şu işi." dedi Louis.
"Diline dikkat et." dedi iki Harry de aynı anda.
"Burada olduğuna emin misiniz?" diye sordu çakma Louis.
"Herhalde, aptal mıyız biz?" dedi Louis ve gözlerini devirdi.
"Öyle bir şey demedim." dedi çakma Louis. "Sadece burası bir büyücünün sokağına benzemiyor."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Not My Husband.
FanfictionHarry ve Louis, birbirlerini tanımayan ve aynı gün sevgililerinden ayrılmış, bu yüzden bunalıma girmiş iki genç. Bir gün arkadaşlarının zorlamaları sonucu bir büyücüye gider ve ertesi gün kendilerini birbirleriyle evli çift olduğu bir zamanda uyanmı...