Engagement Party

1.6K 186 291
                                    

Louis Harry'nin evine geldiğinde Harry heyecanla akşam yemeğini hazırlıyordu. Louis elindeki peynir ve kırmızı şarap poşetini tezgaha bıraktıktan sonra nişanlısının beline sarıldı.

"Benim kıvırcık sevgilim çok yoruldu mu?" diye sordu Louis.

"Louis, dur-" dedi Harry telaşlı bir sesle. "Çocuklar gelecek ve ben bir şey hazırlayamadım."

"Sana yardım edeyim aşkım." dedi Louis.

"Sen çok dağınıksın." dedi Harry dudaklarını büzüp ve Louis de onun dudağına öpücük kondurdu.

"Belki de sen o mükemmel ellerinle-" dedi Louis ve Harry'nin elini öptükten sonra devam etti. "Yemek yaparken ben de sana sarılmalıyım."

"Olur." dedi Harry ve kıkırdadı. Louis onun boynunu öptükten sonra sıkı sıkı sarıldığında Harry huzurluydu.

İkisi arkadaşları için akşam yemeğini hazırladıktan sonra Zayn, Liam ve Niall eve gelmişti. Niall ile Liam ve Zayn kısa sürede çok iyi anlaşmış, beşi bir arkadaş grubu olmuştu.

"Çocuklar size bir haberimiz var." dedi Louis ve Harry de ayağa kalkıp karşılarına geçti.

"Biz nişanlandık!" dedi Harry bağırarak ve Louis ona sarıldığında Zayn şaşkınlıkla onlara baktı.

"Daha bir haftadır sevgilisiniz." dedi Zayn.

"Bir hafta değil." dedi Harry ve Louis sevgilisine baktı.

"Ondan öncesinde ikiniz de aşk acısı çekiyordunuz." dedi Liam.

"Tebrik etmek çok mu zor?" diye sordu Louis gözlerini devirerek ve Harry ona uzun uzun baktı.

"Tebrik ederim." dedi Niall ve Harry gülümsedi. "Parti ne zaman?"

"Ne partisi?" diye sordu Louis.

"Nişan partimiz aşkım." dedi Harry ve dudaklarını büzüp.

"Ya benim sevgilim parti mi istiyor?" diye sordu Louis ve onu öpmeye başladığında Harry gülmeye başladığında Niall onları telefonda çekmeye başlarken Liam ile Zayn ise birbirlerine bakıp göz devirdi.

#

Louis ile Harry Anne'in evine geldiğinde Harry kapıyı çalmak istemediği için onun yerine bunu Louis yaptı. Anne kapıyı açtığında karşısında oğlunu görünce ne diyeceğini bilemedi.

"Anne!" dedi Harry ve ona sarıldığında Anne de bir şey demeden oğluna sarıldı.

"Harry, seni çok özledim." dedi Anne.

"Özür dilerim anne. Daniel yüzünden-"

"Önemli değil. Senin hayatına karışmam saçmalıktı."dedi Anne ve Louis'e baktı.

"Nişanlımı tanıştırayım. " dedi Harry ve Anne şaşkınlıkla Louis'e baktı.

"Daniel?"

"Onunla ayrıldık." dedi Harry ve Louis sırıttı.

"Merhaba, ben Louis."

Tam üç saatlik sohbet sonunda Anne ile Louis o kadar iyi anlaşmıştı ki bazen Harry'nin varlığını bile unutmuşlardı.

Anne tatlı hazırlamak için mutfağa geldiğinde Harry de ona yardım etmeye başladı.

"Tatlı çocuk." dedi Anne ve Harry güldü.

"Evet, öyle."

"Tam damadım olarak isteyeceğim biri." dedi Anne.

"Gerçekten mi?"

Not My Husband. Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin