Harry ve Louis, bir haftalık tatilin sonunda eve gelmişlerdi. Tatilde Daniel'ı görmek haricinde gayet iyi vakit geçirmişlerdi.
Harry ve Louis, döndükten bir gün sonra kasabadaki bir kafede kahvaltı yapmaya gitmişlerdi. Kasaba hakkında bilgi almak onlar için daha çok rahatlık sağlardı.
Harry, pankek yiyen Louis'e baktığında aklına geçen hafta yaptığı şey geldi. Resmen Daniel ile Harry'i barıştırmak istemişti. Belki de Louis gerçekten bu evliliği istemiyordu. Peki ya Harry istiyor muydu?
"Louis."
"Efendim?" diye sordu Louis ağzı doluyken ve Harry onun bu haline güldü. Hayır, onu tatlı bulmamalıyım ama siktir bu çok zor, şuna bak!
"Geçen hafta Daniel ile beni barıştırmaya çalışman-"
"Haddime değildi, doğru."
"Hayır, onu demeyecektim." dedi Harry. "Garipti."
"Niye?"
"Sonuçta birbirimizi tanımasak da-"
"Evliyiz." dedi Louis ve Harry birbirlerinin cümlelerini tamamlamaktan hoşlanmaya başlamıştı. "Sonuçta ait olduğumuz evrende ona aşıktın ve yeniden onunla olmak istediğini düşündüm."
"Onunla olsa mıydım sence?" diye sordu Harry. Neden bunu ona soruyordu?
"Bu senin vereceğin bir karar." dedi Louis. "Sonuçta yaşadıklarınızı ve sana hissettirdiği şeyleri senden başkası bilemez."
"Doğru." dedi Harry ama yine de içten içe Louis'in onu kıskanmasını diledi.
"Ama ne var biliyor musun?"
"Ne?"
"Şu sıralar seni gördüğüm halin var ya, en iyi versiyonun." dedi Louis. "Sanki onunla ilişkini gerçek anlamda bitirdikten sonra üstünden yük kalkmış gibi."
"İçimde kalan şeyleri söylemek iyi hissettirdi."
"O zaman onunla olmamana sevindim." dedi Louis.
"Ben de." dedi Harry ve sonunda almak istediği cevabı aldığı için çok mutluydu.
#
Louis ve Harry kahvaltı yaptıktan sonra alışveriş yapmak için çarşıda dolaşmaya çıkmışlardı. Harry evin dekorasyonunu değiştirmeye karar vermiş ve kafasındaki dekorasyona uygun koltuk kılıfı, perde ve halı seçiyordu.
"Farkında mısın? Bu evrende ne kadar para harcarsak hiç harcamamış oluyoruz." dedi Louis. Keyfi yerine gelmişti.
"Louis, ben önceki evrenimde öğrenciydim yani işim yoktu."
"Ben de ses mühendisiydim ama burada çalışmıyorum ve kimse beni işten aramıyor bile." dedi Louis. "Ama şaşırtıcı olan ne biliyor musun?"
"Banka hesabımız hiç azalmıyor." dedi Harry. "Sanki büyücü çalışmamız için ayıracak zamanı birbirimizi tanımamız için tasarlamış."
"Eğer öyleyse bugün biraz şımarabiliriz bence."
"Asla!" dedi Harry. "Louis, belki de paramız azalacak o yüzden gereksiz harcama yapmayalım."
"Niye evi değiştiriyoruz o zaman kocacım?" dedi Louis.
"Çünkü ev kötü dekore edilmiş." dedi Harry. "Hadi ama evi baştan dekore etmeliyiz hatta boya yaptıralım."
"Pekala ama rengini ben seçeceğim." dedi Louis.
"Anlaştık." dedi Harry ve beraber boyacıya girdiler.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Not My Husband.
Fiksi PenggemarHarry ve Louis, birbirlerini tanımayan ve aynı gün sevgililerinden ayrılmış, bu yüzden bunalıma girmiş iki genç. Bir gün arkadaşlarının zorlamaları sonucu bir büyücüye gider ve ertesi gün kendilerini birbirleriyle evli çift olduğu bir zamanda uyanmı...