Peak-a-boo

72 13 43
                                    


NORMAL- LOVE INTEREST
BOLD- YOU
UNDERLINE, BOLD, ITALIAN - SLOTS






□■□■□■□■□■□■

" Yah! DILIGENCE! CHARITY! KINDNESS!, mana buku aku?! Kurang siput punya budak, habis buku Romeo Tandas aku jadi karya seni ciplak EISH "

" Hehehe, sorry TEMPERANCE unnie, kami nak belajar ABC je, uhuk. HAHAHHHA CHAW LU! IKAN ROGER!! "

" Halah biarkan jelah, ikan-ikan riang memang macam tu, kau pergi panggil HUMILITY, unnie nak dia ajar resipi baru "

" Tak payah panggil, dah sampai dah. So unnie CHASTITY nak belajar apa? "

" Ha ni makanan Dari Langit ke Bumi, eyh aku tak paham betul resepi dia. Btw nampak PATIENCE? Budak tu dari tadi tak balik, kang tak pasal ii kena baham dengan ikan Jaws "

BAMM!!

" Patience kau ke t--"

" Omg unnie CHASTITY and HUMILITY!! A-da m-manusiA kat LUAR !! 7 WOII ! MACAM MANA NI?!! "

□■□■□■□■□■□■





--------------------------

" Awak, awak tahu tak awak ni mengancam? AUM! "

" HA?! Mengancam? Awak ingat saya nak bunuh awak ke? "

" Eh bukan, jap awak tahu tak saya maksudkan apa? "

" *geleng* "

" Haih.. asal kau ni suci sangat? Takpe I like it RAWR! "

-------------------------

" Oi! Kau bagi aku makanan, laparlah "

" Eh eh, suka hati siput je mintak aku. "

" Suka hatilah, aku lapar.."

" Kau ni cuba kawal sikit, kau tau tak dah berapa pinggan kau makan. Nanti sape nak basuh? Aku jugak! Lagi satu dahlah tidur lambat, takde healthy lifestyle langsung "

" Eleh sibuk je, biarlah aku suka lebih lebih. Kau je yang nak strict sangat, ceh. "

-------------------------

" Bisinglah! Aku nak tidur! "

" Alah temanlah saya zumba, pastu kita gi bersihkan garden "

" Banyaklah kau, asal kau ni energetik sangat? Kau ni suruh jelah orang lain, meh tidur ngan aku "

" Eish! Malas betul, jadi gemuk baru tau "

" Ikut kaulah, aku nak tidur. Kau nak terjun bangunan ke apa. Aku tak kesah "

--------------------------------

" Apa?! Suka hati je cakap aku ni takde duit. Aku adalah ! "

" Habis tu, kenapa tadi orang mintak derma kau tak bagi? Bukan nya sekali tapi selalu, ceh "

" Eih aku ni tak suka membazir dengan benda tak patut. Kalau aku dapat duit or anything bernilai sebagai bayaran, aku on"

" DUIT! DUIT! DUIT! Semuanya duit, kau ni kemaruk sangat. GREEDY! Dahlah aku nak blah.. "

" Eleh, yang dia tu nak menderma sangat kenapa? Buang masa je.."

---------------------------------

" Eih semak ah! Suka hati nak berak merata kat umah aku. Ei aku terajang nanti, sia sia je berak "

" Tak baiklah, cuba kau sabar sikit. Kucing je, asal nak lebih lebih "

" Masalahnya ei bende tu semak je busukkan rumah ni, dahlah menyusahkan "

" Sikit je, tak payah kot nak mengamuk tak tentu pasal. Takpe ha nanti aku bersihkan eah? "

" Kau buat eah? Aku taknak ada sekecik mikroorganisma haiwan tu dekat laman nih! "

-----------------------------------

" OMAIGOD! Hensemnya aku nih. Pfft tak aku nih makhluk paling bergaya paling letops. Ahahaha! "

" Erk.. aku rasa tak patut kot, kau nak berlagak macam tu.."

" Aku bukan berlagak, tapi ini adalah fakta. Nak aku ulang? F.A.K.T.A! Aku tahu kau kau mesti kagum dengan aku an? "

" Maaflah, tapi kau ada je yang tak perfect. So please stop that nonsense. "

" Pftt, yelah yelah. Aku tahu kau jealous but sebagai lelaki hensem aku maafkan kau yang tak setanding dengan aku ni. Dah aku nak gi salon, chaw "

--------------------------------------

" Eleh, takat ada kereta mercedes je kot. Aku pun boleh beli banyaklah. Ntah ntah tu sewa je pfft!  "

" Apa awak ni, biarkan jelah. Nak sibuk kenapa "

" Peduli apa, aku je yang boleh beli kereta macam tu. Dahlah tak ori "

" Eish, asyik nak cemburu je pastu nak pikir negative. Cuba kalau boleh tak payah nak sibuk apa yang orang lain ada "

" Mana boleh! Apa yang orang ada, aku nak jugak. Lagi banyak pun aku tak kisah, by hook or by crook "

-------------------------------







So ini adalah sedikit sebanyak scene yang akan ada. Maaflah kalau agak boring ya, saya masih mencuba

Ha next Lya akan update rules, so stay tune!
Happy Eid Mubarak guys!! 💖💖

BLACK SEA 《OG》Where stories live. Discover now