Když jsem odcházela ze hřbitova, podívala jsem se na hodinky. Netušila jsem, že jsem tam strávila tolik času. Už bylo 8:37. To už by mohl být Henry vzhůru. Vyndala jsem mobil z kapsy a v kontaktech jsem vyhledala „My Ice love <3“. Hned jsem rozklikla ikonku SMS.
,,Jsi už vzhůru?“ Napsala jsem a hned mi přišla odpověď.
,,Pro svou lásku vždy <3. Chceš přijít?“
,,A mohu?“
,,Jako bych ti to někdy zakazoval.“
Nad tím jsem se musela zasmát. Cesta k jeho domu mi zabrala asi 15 minut. Otevřela jsem branku a než jsem došla ke vchodovým dveřím, už se otvírali a v nich stál Henry jen v trenýrkách a s ranním rozcuchem. Hned jsem se zapřela o jeho hruď a zatlačila ho dovnitř. Tomuhle se vždy smál a dnešek nebyl výjimkou. Nepotřebuji aby někdo očumoval MÉHO přítele. Jakmile se dveře zabouchly, skočila jsem své jediné lásce do náruče.
,,Taky jsi mi chyběla.“ Řekl, když mě chytil pod zadkem, abych mu nespadla. Skopla jsem ze svých nohou boty a Henry mě odnesl z předsíně. Když jsme procházeli kuchyní, jeho máma stála u sporáku.
,,Ahoj Zoe, dáš si také palačinky?“
,,Ráda Mary.“ Ano skutečně jí tykám, bylo to její přání.
,,Tak já za chvilku zavolám a přijďte si pro ně.“
,,Neboj se, vyšlu sluhu.“ Zasmála jsem se a i smích Mary byl slyšet. Hned jakmile jsme vešli do jeho ložnice, mě Henry povalil na postel, sednul si na mě, jednou rukou mi držel ruce nad hlavou a druhou mě začal lechtat na žebrech.
,,Já ti dám sluhu,“ zasmál se.
,,Nejsi sluha, nejsi. Pro ty palačinky půjdu já slibuji,“ kroutila se jsem jen abych se tomu mučení vyhnula. Po chvilce mě lechtat přestal, sklonil se a políbil mě. Byl to dlouhý a procítěný polibek. Odtáhl se a chvilku jsme se dívali jeden druhému do očí. Snažila jsem se zapamatovat si každý detail jeho tváře. Tuto krásnou mohla narušit jen tři kouzelná slůvka, která se ozvala z kuchyně.
,,Palačinky jsou hotové.“
,,Mám pro ně jít?“ zeptala jsem se.
,,Lež, já pro to skočím,“ slezl ze mě a vyběhl z jeho ložnice..
Snídaně byla úžasná. Leželi jsme na posteli, házeli jeden druhému kousky palačinek do pusy a smáli se jako pominutí. Zbytek dopoledne jsme koukali na filmy. Byla to taková relaxace. Nechtělo se nám nic dělat. No vlastně Henry chvilku klikoval. Byl úžasný pohled, na jeho záda a na ty svaly, jak se mu napínají a zkracují. Vždy jsem milovala dívat se, na to jak posiluje. Bylo to sexy.
415 slov
ČTEŠ
Poslední den na Zemi
Short StoryJak se má člověk rozloučit s místem, kde vyrůstal celý život? Jak lze ze dne na den ho opustit a už nikdy nemít možnost se vrátit? Jak může někdo odejít od přátel,od své lásky, či rodiny? Ale co když nemáte na výběr. Osud si nevybíráme a rodinu už v...