Ucítil som ako sa niečo pri pohlo, a tým som sa prebral zo spánku. Ja som spal? Pomaly som otvoril oči a začal sa obzerať okolo seba. Spálňa...
Pozrel som sa von oknom.
Západ slnka...Vedľa mňa ležal Macachin, otočený ku mne chrbtom. Takže, to on ma musel zobudiť keď sa pravdepodobne otáčal.
Ale prečo som v posteli?
,, Ya tebya liubliu Yuri "
Zčervenal som. Snáď všade.
Dobre, už viem prečo som spal a ako som sa sem dostal. Lenže kde je Viktor?Postavil som sa z postele,tým nechtiac vzbudil hnedého pudlíka a spolu s ním som sa odobral do obývačky, ktorá je spojená s kuchyňou. Nikde nikto. Prešiel do kuchyne, kde som si ako prvú všimol vyloženú myčku. Pamätám si že som ju zapínal ale nevykladal.
Rýchlim krokom som prešiel opäť do spálne kde som si zobral svoj mobil. Vytočil som Viktorove číslo a čakal. Náhle sa po celom byte rozoznel vyzváňací tón. Išiel som podľa zvuku. Mobil mal položený na kuchynskom stole.
Buď išiel niekde von a mobil si zabudol, čo je dosť nepravdopodobné lebo mobil má vždy pti sebe, alebo je ešte v byte... Malo mi to napadnúť skôr. Išiel som späť do obývačky kde sa nachádzajú balkónové dvere.
Sú otvorené
Že mi to nenapadlo skôr. Otvoril som dvere a uvidel som ho ako sa opiera o zábradlie a uprene pozerá na západ slnka ktorý sa už pomaly vytrácal.
,,Viktor~" zašepkal som. Hneď sa na mňa otočil, a usmial sa tak ako dokáže len on. Chytil ma za ruku a stiahol do objatia. Oprel som hlavu o jeho hruď a užíval si jeho prítomnosť.
,, Už vieš odpoveď na moju otázku? "
,, Na ktorú?"
,, Čo chceš aby medzi nami bolo?"
Viem čo chcem. Chcem teba. Navždy... len neviem ako ti to povedať.
Nikdy mi nešlo takéto pocity vyjadriť slovami, preto ti moju lásku chcem dokázať činami. A preto~...Prepáčte že je to tak krátke ( pólka z normálnej kapitoli) ale môžu za to dva dôvody. Inšpirácia a čas. Jedine v noci môžem písať tak " neomedzene" + ešte k tomuto dopisujem Ereri, a prepisujem Tododeku. Takže ďakujem za každý vote, veľma ma teší že sa niekomu páči moja tvorba♥️
Vicky
CITEȘTI
,, Prepáč " [Victuuri]
FanfictionČítať na vlastné nebezpečie 😉 Naozaj . . . . . . . . . . . . . . . Ja som vás varovala 🤣 Príbeh som len tak písala lebo som nevedela zaspať 💁♀️😅 ( Vždy si najprv píšem všetko do zošita aby som to videla napísané ale toto som opravovala za...