Miután haza mentem,egyből ugrottam be az ágyamba..
Mivel Csütörtök van,ès holnap lesz egy előadás(tánc) a suliban,nem kell tanulni...
Ma gyakoroltuk Jiminnel a táncunkat,ès...ahw..olyan èdesen táncolt..MIVAN? Eszednèl vagy?Elmentem lefürdeni,majd úgy döntöttem,hogy elmegyek sètálni.
Egy ideje sètálgatok egy parkban(<-Jimin❤😅:szerk..),mikor rezzent telefonom.
Matt:szia!
Emma:hy..
Matt:láátoom..nincs társaságod...
Emma:te figyelsz???Ez most figyel engem?
Matt:igazából csak megláttalak,aztán gondoltam rád írok.Megvársz?
Emma:höhh...legyen..Fèl másodperc múlva kuncogást hallottam meg,mire ijedten fordultam meg.
-anyádat!-fújoltam le.
-sziaa!-köszönt nevetve.-akarsz beszèlgetni?
-ha már itt vagy..-sóhajtottam.Nagyjából 1 órája beszèlgettünk...Ès azt hiszem megváltozott...nem is olyan rossz,hogy itt van.
Elköszöntünk,majd hazamentem.
-huh...-dőltem le a kanapèra.
-miaz?-kèrdezte anya.
-tudod ki az új gyerek?MATT WOLF!-akadtam ki.
-aaaa......
-igen,ő!-mondtam fújtatva.
-ès vele találkoztál,majd rájöttèl,hogy nem is olyan rossz a srác...-olvasott bennem szinte.Honnan tudta??
-eeemmm.....igen.
Felmentem a szobába,majd zenère táncoltam,illettve kèszültem a holnapra.Izgatott vagyok!!Mindjárt kezdünk ès Jimin nincs itt.
Ha most cserben hagy...
Ekkor belèpett ő.Mindenki tátott szájjal nèzte.Ő csak lazán a fiúkkal odajött hozzám.
-Jól nèzel ki...-mondta kevès habozás után.
Fehèr egyberuha,hátul hosszított,majd ahogy jött előre,emelkedett,így tèrtemig kilátszott lábam.Fekete magassarkú,a hajam kèt oldalba befonva.
-köszi-suttogtam.-egy kis figyelmet! Elkezdtenènk a műsort,elsőkènt kèrem Evelint,ès Jint!-mondta az igazgatónő.
Nagyon jól mozogtak,majd a vègèn elcsattant egy kisebb csók.
Elkezdtünk fütyülni.
-sokáig-öleltem meg barátnőmet..
-köszi-kuncogott.
-Jimin,Emma,gyertek..-mondta Ms.Kim.(igazgatónő)
Kimentünk a terem közepère,majd táncoltunk.A vègèn Jimin megint közel engedett le maga mellett,így megtörtènt egy nem várt dolog.
Megcsókolt.Ès...ès èn vissza..
A fogadást így ő nyerte volna meg?Na neeeeem! Közel sincs vège.Nem hagyom,hogy nyerjen.Elszakadtam tőle,majd meghajoltam,ès kiszaladtam a teremből.Láttam mindenki tekintetèt magamon.
-Emma..!-kiáltott utánnam Matt.
Elhatároztam.Távol kell tartanom magam Jimintől.
Nem követem el azt a hibát mint 3 ève..