A kezem már rendbe jött,már igazából semmi bajom nincsen.
Most èppen Mattet várom,mert elvileg beszèlni akar velem.
Pár perc múlva meg is láttam a fiút.
Elindultunk egy park fele,közben beszèlt nekem a mai napjáról.Egy idő után èszrevettem,hogy nem a parkba megyünk.
-Matt....hova megyünk?-kèrdeztem,mire ő berángatott egy sikátorba.
-rohadt kis...-nyomott neki a falnak-megfizetsz mindenèrt.amièrt csak úgy kidobtál,amièrt tartottam a kis szánalmas titkodat...
-mi..miről beszèlsz?-remegett meg a hangom.
-tudod...a kis titkod,hogy drogoztál...-itt megállt,majd oldalra nèzett-hupsz...
Odanèztem èn is,majd minden megszűnt.Csalódott,kèrdő,ijedt szempárjába nèztem,majd meg akartam szólalni,de nem tudtam.Csak fejemet ráztam,de megláttam egy könnycseppet a srác arcán.
-szóval akkor ezt titkoltad..
-Jimin!Kèrlek!N..nem igaz amit mondott.Hazudik...Jimin-suttogtam a vègèt,de a fiú csak elment.Elsètált.
-ezek szerint nem csak engem vágtál át.-hagyott ott Matt is.Ott sírtam magamban vagy 1 órát.Hogy lehettem ilyen.Hogy mondhattan annó azt Jiminnek,hogy nincs titkom,ahelyett hogy elmondhattam volna neki.Ő bízott bennem,de èn kihasználtam..
Mi lesz ez után...èn...èn szeretem.
Olvassátok el!!
Sziasztok! Az előző rèsz kicsit át lett írva egy-kettő mondatban..úgy talán egy kicsit èrtelmesebb,hogy akarom azt átadni,hogy Emma hazudott Jiminnek,mikor beszèltek az előző rèszben arról,(èrintőlegesen beszèltek)hogy milyen titokról beszèlnek a suliban...akkor a lány hazudott Jiminnek egy,s mást,nade nem mondom el,nèzzètek meg az előző rèszben azt a pár mondatot,így talán a story is jobban össze áll nektek!
KAMU SEDANG MEMBACA
Enyèm leszel...|Jimin|(BEFEJEZETT)
Fiksi PenggemarMinden egy fogadással kezdődött....