23.01.2018
2 ay oldu. Kardeşin komaya gireli...
Bir kere bile gülmedin o günden sonra. Kan değerlerim yükseldiği için nakil yapamadı doktorlar...
Özür dilerim Yuta...
Yüzüne bakamıyorum artık. Gülümse diye gözünün içine bakarken, artık yüzüne bakamıyorum.
Kardeşine donör olacağımı öğrendikten sonra sürekli beni ziyarete geldin. Benimle ilgilenmen hoşuma gidiyordu. Bunu sana söyleyince utanıp kızarmıştın.
"Erkekler açık sözlü olur ve iltifat eder. Çok cesursun ya da..." devamı gelmedi ama anlamıştım. Düşünmeden konuştuğun için kendine kızıyordun. Dudaklarını ısırıp durman buna işaretti. Haklıydın. Ölecek olduğumdandı bu cesaret.
"Sana aşık olduğumu söylemiştim Yuta. Sana olan sevgimi öğrendiğin için bunu senden gizli yapmak istemiyorum. Her fırsatta söylemek istiyorum. Hiç yoktan ölmeden önce söyleyebildiğim kadar seni seviyorum demek istiyorum sana. Ha bu arada Yuta..."
Uyanınca ellerine indirdiğin bakışların, parmaklarınla oynaman, kızaran kulakların ve o sağ yanağında çıkan minicik gamzen ah kalbimi nasıl hızlandırıyorsun biliyorsun dimi? Sen böyle yapınca makinadan sesler geliyor Yuta-san. Ve sen bunu duyunca makinaya bakıp yükselen kalp ritmini görünce daha çok utanıyorsun. Hadi ama çok utangaçsın sen.
"Seni seviyorum." ve yine hızlanan kalbim senin utanman, makinadan sesler gelmesi ve senin kaçışın. Her gün yaşanıyor bunlar. Kardeşin için üzülüyorsun biliyorum. Bende öyle. Sana karşı mahcup hissediyorum. İyilik yapmayı bile beceremiyorum. Özür dilerim Yuta. Söz en yakın zamanda iyileşicem.
Yemeklerimi yiyorum ve ilaçlarımı aksatmıyorum. Doktorlar kan değerlerimin kısa zamanda normale döneceğini söylediler. Beni unutma dersem çok mu bencil olurum Yuta? Ölünce beni unutsan bile kardeşine her baktığında onun bedenindeki kalbin sahibi hatırlarsın dimi? Lütfen hatırla olur mu?
Gülüşü güzel adamın güzel gülüşüne aşık bu kızı unutma...
Seni seviyorum Nakamoto Yuta...
*Medya Yuta Bey'in teşrif edip Bubble'a attığı resimlerden birisi. YutaBar olma kararı aldıktan sonra ilk işim onun için bubble satın alıp mesaj almak oldu. Sizlerle bu resmi paylaşmak istedim. Aynısında 3 tane attı kendisi. Dkfkdkkd galiba kendince efekt uyguladı çünkü üç resimde aynı ckflgl* bilgilendirme sonu~
Geçmiş bayramınız mübarek olsuuyn~
Umarım her bayram şekeriniz Yuta kadar tatlı olur umarııımm~