×~×

1K 73 6
                                    

Жиминий аав"Манай Еэжин ч үнэхээр том болжээ. Бидний ямар азтай нь Еэжинийг бэрээ болгох бол."бас юу гэсэн үг вэ?

Намайг тэнэг юм шиг гайхаж суухад хажууд талаас нь Ж/ээж"Хөгшөөн битгий хүүхдээр тоглоод байлдаа."гэхэд Ж/аав "Зза тоглосон юм."гэсээр инээхэд бусад аав ээж нарч дагаж инээнэ.

Жонгүг/ээж"Бид хоолоо дуусгачихаад манайх руу явна. Манайд хонох байх."

Тэгэхээр бид манайд хонож болох юм байна. Би ахын чихэнд "Ахаа тэднийг энд хүрээд ир гээд хэлчих."

Ах"Яах гэж."

"Сая сонссон биздээ. Өнөөдөр бүгдээрэй жоохон юм ярьж сууя."гээд инээхэд ах"Наад инээд чинь надад таалагдахгүй л байна шүү. Зза ямартай ч дуудчихая."

Хоол ирсэнээр бидний яриа дуусч бүгд л чимээгүй хоолоо идэн сууна.

Яг хоолоо дуусахад ах хажуунаас "Нөгөө хэд гадаа ирчихсэн байна."

Би босоод аавын хажууд ирээд "Ааваа ах бид хоёрт ажил гарчихлаа. Бид хоёр түрүүлээд явж болох уу?"

Аав"Тэгдээ угаасаа бид ч удахгүй явлаа. Тэд бас явах уу."гэсээр манай хэдрүү заав.

Би"Үгү. .."

Согжин бидний яриаг сонссон бололтой "Тиймээ бид хамт гарна. Тийм биздээ."гэсээр Тэхёнийг нудрахад Тэхён"Тиймээ." нөгөө хэд нь ч надруу харна. Аргагүйн эрхэнд "Тиймээ ааваа бид хамт явна." Гэсээр ахын хажууд ирэхэд ах миний цүнхийг гарт минь бариулаад чихэнд "Гараад өөр тийшээ явчих байхаа. "

Томчуудад явахаа хэлээд ресторанаас гарахад тэд бид хоёрыг хүлээгээд зогсож байлаа. Бэкхён Сэүн Жундэ гуравыг унтаж байхад нь аваад ирсэн бололтой машин дотор бие биенээ дэрлэчихсэн унтацгааж байлаа.

Тэдэнрүү алхаж явахад хажуунаас Жимин гар татаж эргүүлж харуулаад "Бид чамд бодох хангалттай хугацаа өгсөн шүү дээ одоо хариугаа хэлж болох уу." Нээрээ тийм шүү дээ би тэдэнд бодох хугацаа өгөөч гэсэн юм байна.

Араас Чанёол ирээд мөрөөр тэврээд "Яасан бэ явъя."

"Жиминаа одоо биш яг маргааш хэлье."гээд эргэхэд тэд зүгээр л араас харсаар үлдэв. Машинд суухад Чанёол "Ийм эрт байгаа юм чинь хэдүүлээ клуб ороё."гэсээр машинаа хөдөлгөлөө.

Саяхан л унтаж байсан Бэкхён Сэүн хоёр босож ирээд "Тиймээ тэгэе" би цочоод золтой л хашхирчихсангүй тэр хоёр луу эргэж хараад "Юу вэ унтаж байсан биздээ."гэхэд тэр хоёр чимээгүй л инээнэ. Хажууд нь Жундэ хажууд нь унтаж байлаа. Чанёолын машинд бид 5. Нөгөө машинд Сухо ах, Минсок, Кёнсүү, Жунин 4 яваа.

🏫Ахлах сургууль🏫Where stories live. Discover now