Танай найзуудтай танилцанаа.

1.1K 79 26
                                    

"Хөөе охион яагаад уйлаад байгаа юм бэ"гэсээр нүднээс минь урсах нулимсыг арчиж байлаа.

"Би ахыгаа санаад байна"гэхэд тэр банди "Намайг Жимин гэдэг харин чамайг."

"Еэжин. Ким Еэжин гэдэг."

Жимин"За тэгэхээр Еэжинаа тэр бол Согжин. Тэр муухай харчихсан байгааг Юнги. Харин тэр бол Хусог. Саяны чиний тоглоомыг эвддэг бандийг Намжүүн. Тэр бүлтгэрийг Жонгүг. Харин энийг Тэхён гэдэг юм. Бид найзууд байхгүй юу хэрвээ чамайг уйлахгүй гэвэл бид нар чамтай найзлана шүү."гэхэд Еэжин нулимсаа арчаад"Тэгвэл та нар манай ахыг иртэл надтай найзлаж чадах уу?"гэхэд Юнги гэдэг банди "Би ийм уйланхай хүүхдүүдтэй найзладаггүй ээ. Тэгээд бас охин шүү үгүй." гэхэд Еэжин улам чанга уйлж эхлэв.

Юнги"Зза найзлая найзлая ядаргаатай чанга дуутай юмаа."

"Тэгвэл хэдүүлээ 10сарын 9нд найзлаж эхлэсэн шүү битгий мартаарай."гэсээр нусаа татахад Согжин "Биднийг тийм мартамхай гэж бодоо юу? Мартвал тэр үед бидэнтэй найзлахаа болиорой."

"За гэхдээ та нар аймар намхан юмаа тэ. Би та нараас бүгдэнгээс чинь өндөр юм байна" гээд тачигнатал инээж ихлэхэд Хусог дагаж инээгээд "Гэхдээ 10н жилийн дараа бид чамаас хамаагүй өндөр болсон байна за."

"Би ч 10н жил гэж мэдэхгүй л дээ гэхдээ чиний хэлснээр 10н жилийн дараа та нар надаас өндөр болсон байх ёстой шүү. Тэгээд бас тэр 10н жилийн дараа чинь та нар өнөөдрийг санахгүй бол би та нартай найзлахаа болино шүү за."

Бүгд"Тэгнээ.Бид угаасаа мартахгүй амлая."

"Амласан шүү."

Юнги"Чи ямар ядаргаатай юм бэ мартахгүй гээд байхад даа."

"Хөөе ааш муутаа намайг загинаад байвал дахиад уйллаа шүү."гэхэд Юнги "Зза загинахгүй ээ харин битгий уйлаарай."

"Одоо намайг тэвэр үгүй бол уйллаа шүү."гэхэд Юнги ирж тэвэрхэд бусад нь ч бид хоёрыг шоолж инээсээр бид хоёрыг тойрон тэвэрцгээлээ.

~Одоо~

Суёон "Тэр намайг чамаас сал гэсэн тэгээд намайг үгүй гэсэн чинь тэр намайг алгадчихсан"гэсээр улам ихэр татан уйлна.

Би Жимин түлхүүлсэн түлхэлтэнд газар унасан чигтэй газар ширтэн сууна.

Намжүүн"Еэжинаа яагаад тэгэж байгаа юм."

Согжин"Чи Жимин сайн юмуу тийм болоод Суёоныг ингэж байгаа юмуу."

Тэхён"Согжин чимээгүй бай."

🏫Ахлах сургууль🏫Where stories live. Discover now