Pierwsze spotkanie

2.5K 82 23
                                    

*Od autora*
Hejka!
To mają pierwsza książka tego typu!
Mam nadzieję że wam się spodoba!
Z góry przepraszam za błędy jak jakieś znajdziecie.
Kenma Kuzome to postać z anime "Haikyuu!!".
Edycja dla dziewczyn!
>~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~<

-Nowa szkoła - pomyślała /______/ - mam nadzieję że nie będzie aż tak źle.
Przekroczyła bramę wielkiego budynku i ruszyła ku wejściu.
Złapała za klamkę by otworzyć drzwi a tu nagle...
- Ohhhh - jękneła dziewczyna podnosząc się do pozycji siedzącej z leżącej.
- Przepraszam, zagapiłem się!
/_______/ włosa dziewczyna otworzyła oczy i ujrzała przed sobą już stojącego chłopaka.
Miał błąd włosy z czarnymi odrostami.
Wyciągnął rękę do /________/ i przeprosił jeszcze raz - Naprawdę przepraszam...na pewno wszystko dobrze?
- Wszystko w porządku nic się nie stało - wstała z pomocą jego ręki.
- Jesteś tutaj nowa? Nie widziałem cię  tutaj wcześniej - zapytał klękając i podnosząc swoją leżącą na podłodze konsolę.
- Emmmmmmm...tak jestem nowa. Miło mi cię poznać! - dziewczyna wyciągnęła rękę w stronę stojącego przed nią chłopaka - Mam na imię
/________/ /_________/.
- M...mi również miło cię poznać... - chłopak uścisnął rękę dziewczyny i spóścił wzrok na podłogę - Ja mam na imię Kuzome Kenma.
- Pewnie jest nieśmiały! - pomyślała /______/ oka.
- Ja...ja już muszę iść.
- O...okej pa! - odpowiedziała odchodzącemu już Kenmie.
Gdy zniknął już z widoku dziewczyny odwróciła się spowrotem w stronę drzwi wejściowych do szkoły.
- Okej muszę szybko znaleźć gabinet dyrektora - pomyślała dziewczyna -ciekawe do jakiej klasy mnie przydzieli.
Ruszyła w stronę wejścia.
- To było ciekawe pierwsze spotkanie - szepnęła z uśmiechem na twarzy.

>~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~<
*Od autora*
Mam nadzieję że "Pierwsze spotkanie" wam się spodobało!
Rozdziały będą pojawiać się co tydzień lub dwa w niedzielę (to zależy czy mam w zapasie napisany już jakiś rozdział).

Coś więcej niż gra // Kozume Kenma x readerOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz