Ardahan, Cemal'e bir adres gönderdiğinde Cemal daha fazla beklemeden üstünü giyinip Burak ile Nisa'yı başından savarak dışarı çıktı. Eve geldiğinde onlar tarafından sorguya çekilecek olmasına aldırış etmedi.
Arabasına bindi. Kemerini taktı. Hemen navigasyona ona atılan adresi girdi. Yarım saat kadar bir sürede büyük bir evin önüne geldi. Ne yapacağını bilmiyordu. Onu nasıl görecekti? tüm gün burada durup dışarı çıkmasını bekleyemezdi.
Tam bu yaptığının saçmalık olduğunu düşündüğü sırada tekrar arabayı çalıştırdığı sırada yutkunmasına sebep olacak birisi çıktı evden. Barış bu oydu. İşe yaramıştı. Ardahan'a dosyadaki bilgilerin tamamını vermişti ve doğru tahmin etmişti.
Onu izlemeye devam etti. Hala bir Yunan heykeli gibiydi duruşu. Kalbi hızla çarparken korkuyla arabanın içinde hafifçe eğildi. Barış'ın onu görmesini istemiyordu çünkü aklına onları birleştirebilecek bir fikir gelmişti.
Barış gözden kaybolana kadar onu izleyen Cemal arabasını çalıştırdı ve eve doğru gitti.
Burak ve Nisa onu kapıda karşıladı. Tam ağızlarını açacakları sırada Cemal onları susturarak konuşmaya başladı ve olayı anlattı.
Burak şokunu atlatınca sordu:
Bu bizim lisedeki Barış değil mi hani şu basketbolda aynı takımda olduğumuz, 6 numaralı Barış.
Evet, o.
Nisa arkadaşının üzülüp üzülmediğini merak etmişti.
Peki sen nasıl hissediyorsun Cemal? Kaldırabilecek misin?
Emin değilim Niso'm ama halledeceğim bir şekilde. Hem belki bir şeyler olur.
Abi ben o çocuğun seni sevdiğini gözlerinden bile anlıyordum.
Ben de.
Ee planın ne?
Öncelikle Barış her ne yapıyorsa bundan endişe duyuyorum çünkü silah sevkiyatına girişmiş resmen. Onu bundan kurtarmam lazım. Bunu da silahları kuru sıkıyla değiştirmekle yapacağız.
Valla, harika olur kardeşim.
Ayy evet Cemo yapalım bunu.
Ben her şeyi ayarladım zaten Barış'ın kuru sıkıları yolda.
Nisa dudak bükerek
Keşke o silahların yerinde kuru sıkı olduğunu gördüğünde ki yüz ifadesini izleyebilseydik.
Merak etme kuzum sen hele beni gördüğündeki yüz ifadesini gör. Eminim o daha komik olacak.
Nisa kıkırdayarak odasına gitti ve onlara bugün çizdiği resmi gösterdi.
Nisa'nın yeteneğine hayran kalarak baktılar resme.
Birbirlerine iyi geceler dedikten sonra herkes yataklarına yattı. Cemal Can'ın uykuya daldığında gördüğü rüya ise onu korkutmaya yetmişti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
wrong guns // cembar
FanfictionGönderdiği yanlış silahlar yollarının tekrar kesişmesine neden olmuştu. /HİKAYENİN GERÇEK KURUM VEYA KİŞİLERLE BİR İLGİSİ YOKTUR. TAMAMEN KURGUDUR./