0.5

453 15 6
                                    

30.05.2015

Barış ve Cemal'in okuldan atılmasının üzerinden henüz 1 gün geçmişken Barış'ı pek de sevmediği bir kişi aradı. Bu kişi Aycan'dı. Yunus Emre'nin kankası olan Aycan.

Barış telefonunu açtı.

-Efendim Aycan

-Barış,naber ben Aycan.

-Telefonun bende kayıtlı ve zaten açarken Aycan dedim?

-Ay boşver onu bunu. Konuşmamız gerek.

-Konuşuyoruz ya zaten.

-Öyle değil. Yüz yüze konuşmamız gereken konular var. Sen ve Cemal ile ilgili.

-Tamam konumu at bana.

-Tamamdır görüşürüz Barış'cığım

Barış telefonunu kapatmıştı ama hala düşünceliydi. Aycan onunla Cemal ile ilgili ne konuşmak isteyebilirdi ki. Hemen üstüne bir şeyler geçirip evden çıktı. Aycan'la buluşacakları yere gitti.

Aycan oturmuş Barış'ı bekliyordu. Kendince kafasında kurduğu planı uygulamaya kararlıydı. Bugün bu işi bitirecek Barış ile sevgili olacaktı.

Barış geldiğinde Aycan yüzüne kocaman bir gülümseme yerleştirdi.

-Selam Barış. Geçsene.

-Merhaba.

-Bir şeyler içer misin?

-Yok. Teşekkür ederim. Bir an önce konuşmamız gerek. Bir işim var da.

-Tamam. O zaman konuya giriyorum.

-Dinliyorum.

-Bak,Barış olayı basit bir şekilde anlatacağım. Umarım beni anlarsın. Öncelikle dün yaşadığınız olay işte o olayın olmasına neden olan bendim.

-Nasıl?! İyi de sen bunu bilmiyordun bile.

-Ah Barış ikinizin de gözleri o kadar şey anlatıyordu ki anlamayana kör derdim. Neyse konumuz bu değil. İşte bende sizin aranızdaki şeyin başlamadan bitmesi için Yunus'la konuştum. Aranızın kötü olduğunu biliyordum. E o da zaten dünden razıymış. Sizi her yerde gözetleyecekti. Bir kanıt bulduğu zaman da o kanıdı müdüre sunacaktı. Böyle de oldu zaten.

-Aycan, sen berbat bir insansın biliyorsun değil mi bunu.

-Biliyorum aşkım.

-Aşkım falan deme bana. Nereden aşkın oluyorum ben senin?

-E bu söyleyeceğim şeyden sonra olacaksın Barış.

-Neymiş o?

-Eğer benimle çıkmazsan Cemal Can'a yapmadığımı bırakmam. Biliyorsun babam da mafya zaten. Eh benim için de çok zor olmaz. Yakında yerine geçerim zaten o bunağın.

-Sen bir canavarsın Aycan.

O sırada Aycan'ın telefonu çaldı. Telefonda konuştuktan sonra Barış'a dönerek

-Ah, tatlım benim bir işim çıktı. Şimdi gitmem gerek daha sonra konuşuruz.

29.05.2020

Cemal Can duyduklarına inanmakta zorluk çekiyordu. O tatlı kız Aycan bunları yapmış veya söylemiş olamazdı.

-İşte bu yüzden senden uzak durmam gerek Cemal Can.

-Ama ben anlamıyorum. Aycan en fazla ne yapabilir ki?

-Ne mi yapabilir? Hmm bir bakalım mesela o sevkiyatı ayarlayan Aycan'dı .

-Cidden Aycan'ın mafya olduğu gerçeği o kadar saçma ve komik ki.

-Bu durumda değil.

-Cemal biraz duraksayıp konuştu.

-Bir şeyler yapalım, Aycan'ı durduralım. Ben daha fazla senden uzak kalamam Barış.

-Ayrılmaya çalışıyorum ama kabul etmez o yüzden bir plan yapmamız gerek.

Birden Berkan mekandan dışarı çıkarak diğerlerinin yanına geldi.

-Babakolar gelsenize hadi. Herkes sizi merak etti.

-Tamam, geliyoruz.

İkisi de mekana geçti. Biraz eğlendiler. Sonra herkes evlerine dağıldı.

Cemal Can evdeki yatağının üstünde bağdaş kurmuş, elini yüzüne yaslamış Aycan'ın üstesinden kimin geleceğini düşünürken aklına gelen parlak bir fikirle hemen odasından çıkıp Nisa'nın odasına kapıyı tıklatarak girdi.

Hemen olayı anlattı Nisa'ya. Nisa da aynı Cemal Can gibi çok şaşırdı.

Cemal Can ona planını danıştığında Nisa sen var ya sen dermişçesine ona baktı.

Planı gerçekleştirmek için Danla'yı aradılar. Danla onların yakın arkadaşıydı.

Bu işin üstesinden ancak Danla gelebilirdi.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Jun 20, 2020 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

wrong guns // cembarHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin