Vyzeral naozaj zaujímavo, v dobrom zmysle slova. Mal dlhšie hnedé vlasy a pár tetovaní, to bolo všetko, čo som si mohla na prvý pohľad všimnúť.
So Silviou sme si prehodili taký ten pohľad "viem presne, na čo myslíš".
Prišli sme ku svojim skrinkám a vybrali si potrebné učebnice. Prvú hodinu sme mali rozdelenú, ja som mala španielčinu a Silvia mala angličtinu. ,,Dúfam, že ten nový bude so mnou v skupine," povedala mi Silvia. Ja som sa len uchechtla a zamierila si to do učebni č. 43.
Do začiatku hodiny chýbalo 5 minút, a tak som si vytiahla mobil a sluchátka, ktoré som si následne vložila do uší. Pustila som si pesničky na shuffle a počúvala.
Zrazu zazvonilo na hodinu, takže som si schovala mobil naspäť do tašky a na lavicu som hodila svoje učebnice.
Po dvoch minútach prišiel učiteľ do triedy a my sme sa všetci postavili zo stoličiek. Bol to môj najobľúbenejší učiteľ na celej škole, bol naozaj vtipný.
,,Dobré ráno žiaci, môžete sa posadiť. Tak, ako sa zatiaľ máte?" pozdravil a spýtal sa nás pán Corden.Keď dlhšiu dobu nikto neodpovedal, tak som začala rozprávať ja: ,,Ešte raz dobrý deň pán profesor. No, ja sa mám na podiv veľmi dobre a vy sa ako má--." nedokončila som vetu, lebo vtom niekto vošiel do triedy a prerušil ma.
Bol to on. Ten nový dlhovlasý chalan.
,,Prepáčte, že meškám, ale stratil som sa. Táto škola je väčšia ako sa zdá." ospravedlnil sa a ja som sa pousmiala.
,,V poriadku pán....?" spýtal sa profesor. ,,Styles." doplnil ho nováčik.
,,Tak teda v poriadku pán Styles. Sadnite si na nejaké voľné miesto."
Styles sa porozhliadol po celej triede a ja som v duchu dúfala, že si sadne vedľa mňa. No on tak nespravil. Sadol si k oknu kde bol úplne sám.
Profesor ma vyvolal, nech dopoviem, čo som chcela povedať. ,,Ja som chcela už len vedieť ako sa máte vy." povedala som. ,,Ďakujem za opýtanie. Mám sa vskutku vynikajúco." odpovedal na moju otázku.
,,Tak a teraz môžeme začať s minulým časom. Dopredu upozorňujem, nie je to také ľahké ako sa vám bude zdať." upozornil nás profesor.
Hodina trvala dlhých 45 minút, keď napokon zazvonilo na koniec hodiny.
Ako prvá som vstala od svojej lavice, zobrala si učebnice a vyšla som na chodbu plnú žiakov. V dave som uvidela Silviu a v momente som jej povedala novinky o tom nováčikovi.
,,Prišiel na našu hodinu o kus neskôr, ale to mi nevadilo. Jediné, čoho mi bolo ľúto, bolo to, že si ku mne nesadol." Silvia sa len zasmiala. ,,Tess, za to, že si k tebe nesadol tak nebuď smutná. Je to jeho prvý deň. Aj ja by som si na jeho mieste sadla sama." ,,Máš pravdu." uznala som jej.
Tento deň bol nekonečný. Písali sme písomku z biológie, na ktorú som sa samozrejme neučila, lebo o nej nikto nevedel, a tak mi ostáva len dúfať, že to nebude 5.
Po našom poslednom zvonení sa žiaci rozutekali do jedálne alebo von zo školy.
Pred školou stála Silvia s mobilom v ruke, predpokladám, že scrollovala Instagram. Keď som do nej strčila úplne sa vyľakala a začala mi nadávať. ,,Silvia, kroťte svoj jazyk láskavo, ste v priestoroch školy!" kričala na ňu jedna z profesoriek.
,,Tak? Kam pôjdeme?" spýtala som sa jej. ,,Tess, prepáč, ale niečo mi do toho vošlo. Odveziem ťa domov, ok?" sklamane sa ma spýtala. ,,Dobre teda." odpovedala som jej chápavo.
Zastali sme pri mojom dome, objali sme sa na rozlúčku a ja som potom kráčala do domu.
Prekvapivo nikto tu nebol, a tak som išla do svojej izby, kde som zo seba zhodila tašku a odopla si podprsenku. Dokonalý pocit voľnosti. Vlasy som si zopla do vysokého drdolu a ľahla si do postele.Vytiahla som si mobil a začala hľadať na Instagrame niekoho kto sa volá "Styles".
Po dlhom pátraní som ho našla. Mal súkromný účet. "Debil," pomyslela som si. Ako keby vedel, že mám v pláne mu prestalkovať celý jeho profil.
Zvažovala som celkom dlhú dobu, že či mu dám ten follow alebo nie. Nakoniec som mu dala "sledovať".
Tak a druhá časť je na svete...
Dúfam, že sa vám príbeh zatiaľ páči, mám s ním veľké plány.
Budem rada za vaše votes.
Majte sa krásne... Zatiaľ ahojte <3
ВЫ ЧИТАЕТЕ
Zamilovala som sa do teba |HS| |SK|
ФанфикAhojte. Toto je môj oficiálne prvý príbeh. Je to príbeh mladej Terezy, ktorá chodí na strednú školu a žije normálny život. Jedného dňa sa všetko zmení. Zmena bude k lepšiemu alebo horšiemu? Všetko sa dozviete, keď si prečítate tento príbeh Snáď sa...