4.

45 1 0
                                    

Do izby mi vošla mama, takže som sa musela tváriť, že sa nič nestalo. ,,Tak, ako bolo v škole?" opýtala sa ma. ,,Normálne. Písali sme písomku a zistila som, že máme nového spolužiaka." odpovedala som jej. ,,Hmmmm, takže nový spolužiak? Povedz mi niečo o ňom!" ,,Má veľa tetovaní, zelené oči a dlhšie hnedé vlasy. Vyzerá byť celkom sympatický." ,,Tess, ty sa nám nejako červenáš." V momente som sa pozrela do zrkadla a mala pravdu, bola som červená ako paradajka.

Mama sa vybrala na odchod z mojej izby a ešte dodala: ,,Verím tomu, že je naozaj krásny a milý." a potom sa vytratila.

Ani som si neuvedomila, že sa usmievam.

-------------------------------------------

Na dnes sme dostali len jednu domácu úlohu zo španielčiny. Mali sme opísať svojich najlepších kamarátov. Rozhodla som sa, že si ju pôjdem spraviť teraz lebo už bolo niečo po 20:00.
Sadla som si za svoj čierny písací stôl a začala som písať. Opísala som Silviu a jej všetky dobré, ale aj zlé vlastnosti.

Do pol hodiny som mala napísanú celú domácu, a tak som išla do obývačky.

Sadla som si na náš veľký sivý gauč a zapla Netflix na televízií. Spustila som si seriál "Friends" a smiala sa na nich. Počase sa ku mne pridali aj rodičia.

Seriál sme pozerali celkom dlho, keď nás vyrušilo zaklopanie na naše dvere.

Keď som ich otvorila, videla som v nich stáť Kiku, bola celá zmoknutá. Rýchlo vošla do domu a vyzliekla si bundu.

,,No, ako bolo v práci?" milo som sa jej spýtala. ,,Je toho teraz hrozne veľa, niekedy je ťažké všetko odovzdať na čas." posťažovala sa.

Celá premočená sa išla do izby prezliecť. Ja som si zatiaľ sadla na gauč a pozerala seriál.

Asi po 10 minútach mi prišla nejaká správa a ja som sa zľakla. Našťastie to bolo upozornenie od Instagramu: "Používateľ: louistom, Vás začal sledovať." Netuším kto ten chlapec je.

Išla som teda do svojej izby aby som si pozrela jeho profil. Skočila som do svojej postele a omylom si udrela hlavu o stenu, ,,Auuuu!" od bolesti som zakričala.

Konečne som si našla správnu polohu na ležanie a mohla som začať zisťovať kto ten Louis je.
Ukázalo sa, že to jeden z tých Stylesových kamarátov. Tento bol z nich najnižší, ale bol fakt zlatý.
Neváhala som a dala som mu follow.

Ahojte... Máme tu ďalšiu časť...

Snáď sa vám páčila.

Zamilovala som sa do teba |HS| |SK|Where stories live. Discover now