Zo sna ma prebudil môj budík. Z celého srdca som ho neznášala, lebo mi kazí moje dokonalé sny, aj keď tento nebol zrovna najpríjemnejší.
Vypla som budík, sadla si na posteľ a pozrela sa von z okna, bolo zamračené. ,,Aké prekvapujúce," povedala som si sama pre seba.
Neunúvala som sa ísť si vybrať oblečenie zo skrine, vybrala som sa rovno do kúpelne sa osprchovať.
V sprche som si umyla vlasy, telo a spievala si. Po 20 minútach som vyšla von z kúpelne omotaná uterákom.
Vošla som do svojej izby a vybral oblečenie zo skrine, tentokrát som siahla po rifľoch, čiernom tričku od značky "NIKE" a obula si svoje NIKE tenisky.
Už oblečená som sa vrátila naspäť do kúpelne a spravila svoju každodennú rutinu.
Keď som zatvárala dvere od kúpeli mi prišla správa:
Silvia: Prepáč Tess, ale dnes ťa nebudem čakať pred domom, keďže nejdem ani do školy.
Tak som jej teda na správu odpísala:
Ja: To je pohode, snáď sa nestalo nič vážne. <3
Ona mi hneď odpísala, že sa nič nestalo, a tak som sa presunula do kuchyne.
-------------------------------------------Keďže Silvia je dnes doma, musím ísť pešo, lebo nikde poblízku nestoja autobusy.
Vytiahla som si mobil a sluchátka, ktoré som si vložila do uší. Zapla som si pesničky a moja 40 minútová turistika mohla začať.
Keď som už nebola ďaleko od školy, začalo pršať. Nezostávalo mi nič iné iba utekať pred dažďom, lebo som nemala dáždnik.
Celá premočená som prišla do školy. Bola mi naozaj zima, lebo som nemala ani bundu.
Ako keby mi niekto čítal myšlienky, lebo vtom ku mne došiel a núkal mi jeho mikinu. Ani som sa nepozrela na osobu, ktorej mikina patrila a hneď som si ju obliekla a poďakovala sa. Hneď na to zazvonilo na hodinu a všetci sme sa vyparili do svojich tried.
Moja prvá hodina bola chémia, dokonalý začiatok školy. Sadla som si do zadnej lavici ku Katke, väčšinou sedím so Silviou, ale tá tu dnes nie je.
Začala hodina a ja som na chvíľu prestala vnímať a začala sa sústrediť na špecifickú vôňu mikiny, ktorú mi niekto požičal.
Prevládala tam vanilka, ale bolo tam cítiť aj jahody a čučoriedky. Okamžite som sa zamilovala do tej vône.,,Tereza, aký výsledok ti vyšiel?" opýtala sa ma učiteľka. ,,Prepáčte, nedávala som pozor." ,,V poriadku, máte poznámku."
Zazvonilo na ukončenie hodiny. Moje ďalšie hodiny boli španielčina, angličtina, matematika a telesná.
---------------------------------------,,Dobre žiaci, na dnes to je všetko, môžete sa pobaliť a ísť na ďalšiu hodinu." hodinu matematiky ukončila pani profesorka.
Nahádzala som si všetko do tašky a išla som do šatni.
,,Dnes sme spojené aj s chalanmi." povedala Sára celá natešená. ,,Áno viem, už sa teším na toho nového." hovorila Nina.
ČOŽE?! SPOJENÁ HODINA TELESNEJ?! S CHALANMI?!
Rýchlo som sa prezliekla a vošla do telecvične.
YOU ARE READING
Zamilovala som sa do teba |HS| |SK|
FanfictionAhojte. Toto je môj oficiálne prvý príbeh. Je to príbeh mladej Terezy, ktorá chodí na strednú školu a žije normálny život. Jedného dňa sa všetko zmení. Zmena bude k lepšiemu alebo horšiemu? Všetko sa dozviete, keď si prečítate tento príbeh Snáď sa...