V momente som odhodila svoj mobil na zem. Keď dopadol displejom na zem, zľakla som sa. Mobil som okamžite zodvihla do zeme a preskúmavala som, či mi nepraskol displej. Našťastie sa s ním nič nestalo.
Z celej tej nudy som išla do kuchyne a chystala sa napiecť svoje obľúbené čokoládové muffiny.
Z malej skrinky som zobrala knihu receptov mojej mami a vrhla sa do pečenia.Pripravila som si múku, mlieko, cukor, olej, kypriaci prášok, vajcia, kakao a kúsky čokolády.
Podľa postupu som to všetko zamiešala a mohla som začať dávať cesto do košíčkov. Keď všetky boli naplnené, na vrch som posypala kúsky čokolády a plech som vložila do rozohriatej rúry.
Hodinu mi trvalo kým som všetko cesto minula a napiekla plno muffinov.Hneď, ako som dopiekla, prišli moji rodičia domov. ,,Ty čo si doma tak skoro? Veď je len 16:00." spýtala sa moja prekvapená mama. ,,Silvii do toho niečo vošlo, tak som tu a snažila som sa upiecť muffiny. Snáď vám budú chutiť." povedala som svojej mame a odišla som potom do izby. Nikdy som netrávila veľa času s rodičmi.
Keď som vošla do izby mi niekto zavolal. Ten niekto bola Silvia.
,,Tess, ako sa máš? Nie si nahnevaná, že sme nikam dnes nešli?" spýtala sa ma smutným hlasom. ,,Mám sa dosť fajn a nie, nie som nahnevaná. Nemusíš sa báť. A ty ako? Všetko v pohode?" ,,Všetko presne tak ako má byť."
Telefonovali sme spolu vyše dvoch hodín. My dve si máme vždy čo povedať. Som veľmi rada, že ju mám vo svojom živote.
Dovolali sme spolu okolo 18:37. Vtom mi prišlo nejaké upozornenie od Instagramu. Hneď som spozornela. "Používateľ: _Styles_ , akceptoval vašu žiadosť o sledovanie." a v momente mi prišlo aj ďalšie upozornenie: "Používateľ: _Styles_ Vás začal sledovať."
Moje srdce na chvíľu prestalo fungovať. Ostala som v šoku, toto som nečakala.
Išla som si pozrieť jeho profil, lebo som bola na neho veľmi zvedavá.
Zistila som, že má prenádherné zelené oči, veľmi veľa tetovaní a má 4 najlepších kamarátov.
Jeho kamaráti vyzerali tiež veľmi zlato.Chcela som poslať pánovi Stylesovi správu, ale to, čo sa stalo ma naozaj prekvapilo.
Ďalšia časť je na svete..
Táto fanfiction sa mi začína čím ďalej, tým viac páčiť.
Majte krásny zvyšok dňa... <3
KAMU SEDANG MEMBACA
Zamilovala som sa do teba |HS| |SK|
Fiksi PenggemarAhojte. Toto je môj oficiálne prvý príbeh. Je to príbeh mladej Terezy, ktorá chodí na strednú školu a žije normálny život. Jedného dňa sa všetko zmení. Zmena bude k lepšiemu alebo horšiemu? Všetko sa dozviete, keď si prečítate tento príbeh Snáď sa...