4/Eve Dönüş

187 113 69
                                    

Derin in hala hıçkırıklarını duyuyordum.Ellerim hala titriyordu.Çaresizce yere bakarak silahın patlamasını bekliyorduk.

Bir an da içeriye Yağmur girdi.Korku dan rüya gördüğümü sanıyordum fakat Derin'in bakışlarından onunda Yağmur u gördüğünü anladım.Yağmur adama doğru koşup elindeki silahı yere düşürdü.Adam ne olduğunu anlamadan yanında ki adama bakarken ben de diğer adama doğru koşup elinde ki silahı aldım ve silahın arka tarafıyla kafasına vurdum.Diğer adam kalktı ve Derini kollarından tutmaya çalıştı.Derin cebindeki silahı çıkartıp adamı vurdu ve bir tane daha patlama sesi geldi.Diğer adamı da öldürmüştü.Uzun saçları yüzüne yapışmıştı.Adamların kanları Derinin de yüzüne sıçramıştı.Derini elinden çektim ve salona geçtik.

-Yağmur sen nasıl geldin?dedim.

-Hoca hastalanmış.Yoldayken beni sekreteri aradı.Daha kursa gitmeden geri döndüm.Kapıyı aralık görünce bir şeylerin ters gittiğini anladım.

Denize baktım pek iyi görünmüyordu.Derin'e doğru eğilip;

-İyimisin tatlım.Dedim.

-İyiyim bir şey yok.

Bu cevap beni pek tatmin etmesede daha fazla uzatmadım.Yağmura dönüp;

-Yağmur bizim hemen gitmemiz gerekiyor.Adamlar bizi rahat bırakmaz.

-Peki nereye gitceksiniz? dedi Yağmur.

Kafamı sağa sola sallayarak Bilmiyorum bakıcaz bir çaresine dedim.

Gözleri doldu Yağmurun "Ama ben size çok alışmıştım."

-Bize yardım ettiğin için çok teşekkür ederiz.Sen olmasaydın neyapardık biz.Artık gitme zamanımız geldi.Telefondan bizi arayabilirsin ilişkimizi kesmeyelim.dedim.

Derinde ayağa kalktı.3ümüz sıkı sıkı sarıldık.Bavullarımızı alıp dışarıya çıktık.Nereye gideceğimiz hakkında hiç bir fikrim yoktu.

Derin Vural

Denizle birlikte boşboş koca valizlerle geziyorduk etrafta.Cebimdeki telefonum titreyince elime aldım.Mesaj babamdan gelmişti."Kızım sizi çok merak ediyorum lütfen yanıma gelin.Birdaha söz kumar oynamıyacağım.Hatamın farkına vardım.Nolur evinize dönün."

Telefona bakakalınca Denizinde ilgisini çekti tabii.

"Ne oldu?"

-Babam mesaj yazmış.Deyip mesajı Deniz'e gösterdim.

-Deniz inat etme gidelim evimize.Başka bir çaremiz kalmadı artık.

Deniz biraz düşenerek cevap verdi."Tamam gidelim eve."dedi çaresizce.

Evimize gelmiştik.Babama sıkıca sarıldım.Ama Deniz hemen odasına girdi.Babam üzülmüştü.

-Baba Deniz sana biraz kırgın ama merak etme konuşup halledersiniz.

-Şimdi gitsem kızarmı ki.Dedi babam

-Gel birlikte gidelim yanına.

Babamla birlikte Denizin odasına girdik.Deniz yatağında uzanıyordu.Bizi görünce biraz toparlandı.

Babam yatağının kenarına oturdu."Kızım seni çok özledim.Biliyorum sizi üzdüm.Ama pişman oldum birdaha yapmıycam.Affet beni."

Denizin gözleri doldu.Birşey diyemeden babama sarıldı.

"Bende seni özledim baba hemde çok."

Sohbete dalmıştık.Bir anda Deniz"Baba şuanki asıl meselemiz mafyalardan nasıl kurtulacağımız.Ne yapıcaz?"

-Kızım işlerim düzeliyor yavaş yavaş biraz daha dayanıcaz.Ben adamların size ulaşamayacağı bir ev tutucam.Düzelicek herşey."Dedi babam ve kısa bir süre sessizlik oluştu.Ve babam sessizliği bozan ilk kişi oldu."He bu arada lise arkadaşınız Cemre bir parti vericekmiş.Onun için davet göndermiş.Gidin isterseniz hem değişiklik olur sizin için."

-Aa olabilir aslında en azından kafamız dağılır.

Denizde kafasını sallayarak onay verdi bana.Parti büyük bir teknede olucaktı.Yarın saat 5 gibi orada olmamız gerekiyordu.Şimdiden çok heyecanlanmıştım.Babamın uykusu geldiği için bize sarılıp kendi odasına gitti.Deniz benim gitmemi bekledi fakat gitmiycektim.Musallat olucaktım ona.Onu uyuz etmek çok hoşuma gidiyordu.

"Derinn git hadi çok uykum var uyuycam."

"Hayır gitmiycem bende burda uyuycam."

Yavaş adımlarla geri çekildim vee tüm gücümle yatağına zıpladım.

Kısa bir çığlık attı ve gülmeye başladı.Hemen sıkıca sarıldım boynundan.

"Bu gece seni rahat bırakmıycam."

"Ben seni nasıl uzaklaştıracağımı biliyorum."Dedi ve beni ayağıyla yataktan aşağı attı.

"Deniiiiizzzz sırtım kırılmış olabilir bu yaptığın kardeşe ihanet."

Sırtımın ağrısına aldırış etmeden kahkaha atmaya başladım.Tabii Denizde gülmeye başladı.Yataktan kafasını uzatarak "Özürdilerim çok acıdımı sırtın?Hadi gel birlikte uyuyalım.Söz atmıycam seni."

Bunları derken sırıtıyordu.Ama yinede ona güvenerek yanına yattım.Hemen ardından sarılarak uykuya daldık.




Derin DenizHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin