Deniz Vural
Sanki durmuştu zaman.Ölümle burunburunaydık ve artık herşey çok anlamsız geliyordu.Çakmak sesi kalbimin çok daha fazla atmasına neden oldu.Alevler fazlalaştığında adamlar koşarak gittiler.Çığlıklarımız fazlalaştı.Babamla Derine bakarak "Şurada bıçak var.Onu almam lazım sakin olun kurtulucaz."dedim.Sandalyeyi çekerek ve bacağımı yere doğru kırarak zıplıya zıplıya masaya gittim.Hafif doğrulup kısa süren uğraştan sonra bıçağı elime aldım.Bıçağı ipe doğru sürterken elimde derin bir acı hissettim.Elime baktığımda avuç içimin kanla dolduğunu gördüm.Ama o an çok hızlı hareket edip babamı ve kardeşimi kurtarmam gerektiği için elimim acısını umursamadan sonunda ipi kesmeyi başardım.Dimdik ayağa kalktım ve doğruca babamın yanına koştum.Öksürmekten duman kokusundan okadar zor durumdaydık ki mücadele etmeyi bırakıp ruhumu teslim etmeyi bile düşündüm.Yangın dahada artıyordu.Birazdan neredeyse yanacaktık.Bıçağı aldım,babamın eline bağlı olan ipi kestim ondan hemen sonrada ayaklarına bağlı olan ipi kestim.Aynı şekilde bunları Derine bağlı olan ipler içinde yaptım.Kendi ayağımdaki ipleride kestim.
Babam,Derin ve ben en sonunda ayağa kalktık.Kapıya gittiğimizde kapının kilitli olduğunu farkettik.
Derin Vural
Deniz iplerimizi kesti.Ayağa kalkıp kapıyı açacaktıkki kapının kilitli olduğunu farkettik.
Babam kapıyı zorladı."Niye açılmıyo bu kapı!."Sert bir şekilde kapıya vuruyordu kapı kolunu zorluyordu,bunları yaparkende nefes alamayıp,öksürüyordu.Yere yığıldı bir anda."Baba"diye bağırdı Deniz.Zar zor öksürerek kesik kesik konuştu."Siz..Gi...din.No..lur kurta..rın ken..di..ni..zi"
"Baba olmaz,nolur dayan bizimle kal"dedim hıçkırarak.Babam gözlerini kapattı..Kollarından sallayıp küçük bir kız çocuğu gibi sesim titreyerek"Baba bırakma kızlarını,kızların sensiz yapamaz"dedim.Deniz de ağlıyordu.Soğuk kanlı durmaya çalışıyordu.Ama artık onunda gücü kalmamıştı.Deniz elimden tutarak beni hızla içeriye çekti.Kesik kesik güçsüzce "Derin balkondan aşağı atlıycaz biliyorum zor ama bu tek şansımız yerde zaten çimenler var.Inan bana başka çaremiz kalmadı."dedi.Güçsüzce ağlayarak kafamı salladım."Artık ne olucaksa olsun."
Balkona geçtik el ele tutuştuk.Hafif geriye adım attık.Gözlerimizi kapattık.Ve 3ten geriye saymaya başladık. 3....2....1.....
Kısa bir bölüm oldu ama dolu dolu aksiyonlu bir bölümdü.Lütfen votelayıp,yorum yazmayı unutmayın💎.Bakalım başlarına başka neler gelecek🤔.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Derin Deniz
ActionDerin ve Deniz iki kız kardeşlerdir anneleri ölmüştür ve babalarıyla normal bir hayat yaşarken bir gün en belalı tefecilerden borç para almak zorunda kalırlar ve bundan sonra aksiyon ve heyecanlı bir yolculuğa atılırlar.2 kız kardeşin esrarengiz ola...