arkadaştan öte

91 12 17
                                    


"Ders bitti, artık uyanabilirsin."

Jaebeom uyandığında sınıfta, sırasının üstündeydi. Başında ise Jinyoung dikilmiş ona bakıyordu.

"Ah, gece pek uyuyamadım da."

"Ne oldu? Bir sorun mu var?"

"Hayır sadece, bazen oluyor, önemli değil."

"Pekala, öyle diyorsan..." İç çekti Jinyoung. "Yemek yiyelim mi?"

"Evet, lütfen. Açlıktan öleceğim." Kıkırdamasının ardından yerinden kalktı Jaebeom ve önünde yürüyen Jinyoung'u takip etmeye başladı.

Kampüsteki hamburger dükkanına vardıklarında Jaebeom burger çeşitlerine bakarken Jinyoung onun yerine de çoktan sipariş vermişti.

"Nasıl tahmin ettin?"

Omuz silkti Jinyoung. "Hep bundan alıyorsun. Çok nadir de 4. menüden."

O sırada birkaç fazladan peçete de alıp ona uzatmıştı. "Ve yemek yerken çok peçete harcıyorsun."

Çok dikkatli, diye düşündü Jaebeom.

Bunu bağlayabileceği tek şey dikkatti. Jinyoung'un onun her şeyini aklına kazıdığını nasıl bilebilirdi ki?



"Biraz yürüyelim mi? Açık hava gece uyumana yardımcı olur."

Jaebeom sessizce başını sallamıştı. Ormanlık alanda dolanırlarken bu güzel okula transfer olduğu için huzurlu hissediyordu.

"Bugün kahve içme, tamam mı? Daha kolay uykuya dalabilirsin belki."

Kahve kelimesiyle Jaebeom'un aklına dün sırf o yorgun diye kahve almaya giden Youngjae gelmişti. Ama neden bilmediği bir şekilde, Jinyoung'un yanındayken Youngjae'yi düşünmek Jaebeom'a yanlış geliyordu.

Kafasındakileri unutup biraz önünde yürüyen çocuğa odaklanmaya çalıştı.

Tam da o sırada Jinyoung kopardığı papatyayı saçına takmış ve Jaebeom'a dönmüştü.

"Nasıl, güzel miyim?"

Jaebeom karşısındaki çocuğa baktı. Gerçekten güzeldi. Özellikle şu an karşısında Jaebeom'un en sevdiği çiçeği saçına takmış, gözünün yanındaki çizgiler belli olacak şekilde gülümserken.

Jaebeom kendini toparlamaya çalıştı. Ama bu onun kalbinin Jinyoung için ilk kez hızlanışıydı.



Jaebeom odaya döndüğünde karanlık ve soğuk karşılamıştı onu. Ay ışığının aydınlattığı yatağına doğru ilerlerken yan yatakta gördüğü silüete baktı. Cam açıktı ve sadece tişörtle uyuyan bir Youngjae vardı. Sessizce camı kapattıktan sonra ona doğru yaklaşıp ayak ucundaki örtüye uzandı. Yavaşça Youngjae'nin üstüne örttü. O sırada Youngjae yüzüne değen hoodie ipleriyle birkaç mırıltı çıkarmıştı. Jaebeom çabucak geri çekildi ve sarışın çocuğun çatılmış kaşlarına baktı. Ağzından kaçan kıkırtıyla hızlıca elini ağzına kapattı ve yatağına döndü. Ama kafasında aniden beliren düşünce ile Youngjae'de bulmuştu tekrar gözlerini.

Park Jinyoung'a karşı ne hissediyordu?

Choi Youngjae'ye karşı ne hissediyordu?

moiety ● 2jae x jjpHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin