Jaebeom Youngjae'den önce uyanmış, telefonunu da odada bırakarak dışarı çıkmıştı.
Bugün Jinyoung ve Youngjae'den uzak, Jinyoung ve Youngjae hakkında düşünmek istiyordu.
Onlara karşı hissettiği şeyler sadece arkadaşlık mıydı?
Bir insan birden fazla kişiye arkadaşlık dışında duygular besleyebilir miydi?
Birini seçmesi gerekirse, hangisini seçecekti?
Düşüncelerinin pençesinden kurtulana kadar geceyi etmişti Jaebeom.
Onun için meraklanan iki kişiden habersizdi tabii.
Jaebeom yeni günün ilk saatlerinde odayı girdiğinde bu manzarayı beklemiyordu. Jinyoung odasına gelmişti. Youngjae'yle birlikte sessizce oturuyorlardı, en azından o içeri girene kadar.
Jaebeom kapıyı açar açmaz ikisi de tüm gün haber alamadıkları kişiyi azarlamaya başlamışlardı.
İkisinin birden üstesinden gelemezdi, ikisine de durumu anlatamazdı. Sadece yorgun olduğunu ve dinlenmek istediğini söyleyebilmişti Jaebeom.
Bunun üzerine Jinyoung'tan sıkıca bir sarılma kazanmıştı, ardından Jinyoung odadan çıkmıştı ve ona haber vermesini söylemişti. Jaebeom üstünü bile değiştirmeden yatağına uzandı.
"Sorun nedir?" Youngjae haddini aşmaktan korktuğu için olabildiğince kısık sesle sormuştu. Jaebeom başını ona çevirdi.
"Kafam karışık, ve nasıl çıkar yol bulacağımı bilemiyorum."
"Ah..."
Youngjae konuyu da sormak istiyordu ama terslenmeyi göze alamıyordu.
"Delireceğim..." Jaebeom iç çekti.
"Bir seçim mi yapman gerekiyor?"
Jaebeom başını sallamakla yetindi.
"İkinci seçenek ne ise onu seç. Ne derler bilirsin, birinci seçenek yeterli olsaydı ikinci seçenek gerekmezdi."
Jaebeom cevap verememişti. Gerçekten oldukça mantıklıydı. Küçük bir teşekkür mırıltısından sonra yüzünü duvara döndü.
Gerçekten de ikinci seçenek miydi doğru yol?
//tsuki 一 who?//
ŞİMDİ OKUDUĞUN
moiety ● 2jae x jjp
FanfictionJaebeom yeni okuluna transfer olduğunda, burada hayatının en zor seçimine maruz bırakılacağını bilmiyordu. İnsan, iki kişiye birden aşık olabilir miydi?