Yorucu bir günün ardından Jaebeom ruh halinin aksine güneşli, parlak bir hafta sonuna uyanmıştı. Uyanır uyanmaz yataktan çıktı ve uyuyan Youngjae'yi rahatsız etmeden hızlıca hazırlandı. Bugününü Jinyoung'a ayırmıştı. Onun yanında olduğunu hissettirmek istiyordu.
Buluşacakları yere geldiğinde hızlıca adımlarını çoktan gelmiş olan Jinyoung'a yöneltti. Yere bir örtü sermiş ve üstünde oturuyordu. İkisi için sandviçler hazırlamıştı. Jaebeom acıkmış olduğunu lezzetli sandviçleri görünce anlamıştı. Yanına oturduğunda onu incelemeye başladı.
"Nasılsın?"
"Oldukça iyi." dedi Jinyoung. Yanımda sen olduğun için iyiyim diyemedi.
"Buna sevindim. Dün çok endişelenmiştim. Hala sebebini anlatmak istemediğine emin misin..?"
"Evet, hadi sus da sandviçini ye." Jinyoung konuyu kapatmak için ona uzatmıştı sandviçi.
Jaebeom sessizce yiyordu. Jinyoung onun derin şeyler düşündüğünü kolayca anlayabiliyordu. Gözlerini yere dikmişti ve hareketleri yavaşlamıştı. Acaba Youngjae'yi mi düşünüyor diye aklından geçirmişti.
Konuşmadan geçen yemekten sonra Jinyoung ve Jaebeom yere uzanmışlardı. Jaebeom telefonundan bir playlistini açmıştı. Sessiz sabaha sakin şarkılar eşlik ediyordu. Gerçekten ikisinin de ihtiyacı olduğu gibi huzurlu zamangeçiriyorlardı. Jinyoung gözlerini kapattı, Jaebeom sadece yanında yatarken bile nasıl onu bu kadar iyi hissettirebiliyordu? Kısa bir süre sonra bakışlarını ona çeviren Jaebeom'u fark etmemişti. Jaebeom hafifçe doğruldu.
"Jinyoung, bir kalkabilir misin?"
Jinyoung isteğini garipsemiş olsa da itiraz etmeden kalktı. Jaebeom onu çiçeklerin olduğu tarafa yönlendirdi, yüzünün duruşunu ayarladıktan sonra oradaki çiçeği tutmasını istedi. Jinyoung sadece dediklerini yapmıştı. Fotoğraf çekeceğini anlamıştı.
Jaebeom gerçekten güzel bulduğu şeylerin fotoğrafını çekerdi.
Jinyoung fazlasıyla özel hissetmişti.
Jaebeom birkaç fotoğrafını çektikten sonra oturdukları yere geri döndüler, kısa birkaç düzenlemeden sonra onları paylaştı.
Ama bu fotoğrafların onları görenlerden birinin ağlamasına neden olacağını tahmin edememişti.
Youngjae kaybetmişti.
Yaptıklarına rağmen Jaebeom sanırım tercihini çoktan yapmıştı.
Kendini bunların sadece fotoğraf olduklarına inandıramıyordu.
Bunlar Youngjae'nin gözünde Jinyoung'un galibiyetinin kanıtlarıydı.
//nohidea 一 falling down//
ŞİMDİ OKUDUĞUN
moiety ● 2jae x jjp
FanfictionJaebeom yeni okuluna transfer olduğunda, burada hayatının en zor seçimine maruz bırakılacağını bilmiyordu. İnsan, iki kişiye birden aşık olabilir miydi?