3.BÖLÜM/ PATLAMA
KOMUTANIIIIM..
Buragın bağirışıyla hem yerimden sıçradım. Ardından burağın elindeki telsizi alarak.
-" Komutanım İyimisiniz. Komutanım ses verin." hâlâ ses gelmiyordu. Yüzümü burağara çevirdiğimde. Başını ellerinin arasına alarak baski yapıyordu.
Telsizden ses gelmediği için yere fırlatarak bağırmaya başladım.
-" Ulan ne istiyorsununuz lan bizden. Dağdan gelip bağdakini kovmaya çalışmakta ne demek. Bulacağım lan sizi, bana acı üstüne acı çektirmenin cezası buyuk olacak lan şerefsizler.
Aaaaaaaaaaa"Yere çömelerek aglamak istesemde beynimde dönen şeyleri bitirmeden ağlamyacaktım.
Okana dönerek ;
-" Okan sen git çocuğu da al, ben burakla bakarım."-" Tamam " digerek adını daha henüz bilmediğimiz çocuğu alarak helikopterin geleceyi tarafa gitmeye başladılar. Bizde hemen toparlanarak Son gaz, koşa koşa besteleri bıraktığımız yere doğru gitmeye başladık. Yol boyunca hiç konuşmamiştik. Epey yol yürümüştükki dönüşümüz koşmamıza rağmen yarım saat sürmüştü.
Görme mesafesine geldigimizde herkezi yerde yatarken gormemle beynimden vurulmuşa ďönmuştüm.
Koşarak yanlarına giderek teker teker nabızlarını kontrol etmeye başladım. Kimsede ağır yaralanma yoktu bir tek selin ağır yaralanmıştı. Oda bel boşluğuna buyukçe bir şarapnel parçasi denk geldigi içindi. Ben selini konturol ederken burakta herkezin iyi oldugunu haber vermişti. Hepsi teker teker yerden kalkmıştı.-" Herkez iyimi,!
Selim üstegmenin sesiyle otarafa döndüm. Zorlada olsa ayağa kalkmış. Herkesi teker teker konturol ettiğini gördüğümde, nasıl soyleyecegimi bilmeden kelimeler istemsizce ağzımdan dökülü verdi.-" Komutanım,
Üsteğmen bana bakarak konuşmamı bekledi. Önümdeki uerde yatan selini görmemişti.
Ardından konuşmaya devam ederek
-" Selin" dedim
Hızlıca yanıma gelerek dizlerinin ustune çökmüştü.-" Ne oldu seline, yaşauacakmı.
Duydugum" Yaşayacakmı" kelimesiyle
Öleceğini aklıma bile getirmediğim seline baktım. Yaşayacakmıydı? Yaşardı ya yaşasın yani. Daha bir çok operasyonumuz olacaktı. Daha o soysuzların olmayan soylarını beraber kurutacaktık.-" Nehir, sana yaşayacakmı dedim.
Usteğemenimin sorusunu cevapsız bıraktığımı anlayarak konuşmaya başladım."-" Elbette komutanim. Elbette yaşayacak."
Selim usteğmen hemen ayağa kalkarak burağın yanına gitti. Be yakasından sarsarak. " Hemen heli kopteri ara geldinler. Alsınlar bizi burdan. O soysuzların peşine başka bir tim göndeririz anlaşıldımı. " sertçe geri bırakarak tekrar yanımıza geldi.
Selinin elinden tutarak, saçını okşamaya başladi.
Daha dün ağabeyimi kaybetmiştim. Acısını anlıyor, bu acıyı onun yaşamasını istemiyordum. Hem yarasını temizliyor, hemde komutanıma teselli vermeye çalışıyordum.
Aradan geçen dakikalar, saatler gibi geçiyor, hatta geçmek bilmiyordu. Helikopter yaklaşınca selini toparlamaya başladık. Selim komutanıma sarsmadan almasını söylediğimde hemn yavaşça kucaçina aldı. Helikopterin inmesiyle pilotlardan birisi hızlıca sedyeyi getirerek selini yatırmamıza yardım etti. Sedyeyi helikoptere sarsmadan taşıyan selim ustegmenimin acısini bildigim için tek kelime bile etmemiştim. Hepimiz. Toparlandıktan sonra helikopter kalkaçakken.-" BİZİ BEKLEYİN.
sesiyle hem otarafa baktık. Seslenen okandı yaralı cocugu kucagina almıs seri ve hızlı adımlarla helikoptere geliyordu. Önümüze geldikten sonra birkaç kişinin yardımıyla çocuğu elinden alarak selinin yanindaki boşluğa yatırdık. Çok kan kaybetmiş gibi gözüküyordu. Helikopteri acil biz çağırdığımiz için yoldan dönerek bizim yanımıza geldi. Bunun için onları alamamiştı sanirım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
VATAN UĞRUNA
Fiksi Penggemar-" EY YÜCE TÜRK ASKERİ, sen mazlumların, muhtaçların umudusun. Hepte umutları oldun. Şimdi bir asker şehit oldu diye kendini salmakta ne demek. Salmayacaksın, Sen hiç ŞEHİTLER ÖLMEZ sözünü duymadınmı. Efendim? nasıl? Evet bende öyle tahmin etmişt...