part 1

1.6K 64 5
                                    

Sung ah merenenung di luar tingkap bilik nya,melihat beberapa ekor burung yg hinggap di sebuah pokok menghadap tingkap bilik nya.dia tersenyum melihat gelagat burung burung itu yang terbang bebas kesini sana. Tiba tiba kringgg kringg kringg kringg telefon nya berbunyi dia terus mencapai telefon nya dan melihat siapa yang menelefon nya.rupanya ayah nya yang menelefon nya.tanpa melengah kan masa dia pun menjawab panggilan itu..

"Yeoboseyo.. appa ada apa ni "sung bertanya.. "sung ah boleh kamu datang ke pejabat ayah sekarang?? "Balas ayah ku menjawab pertanyaan ku tadi. "Baiklah "sung ah mematikan perbualan itu dan bergegas ke almari baju nya untul mencari baju yang sesuai dipakai.

DI DEPAN PEJABAT AYAH NYA

Dia mengetuk pintu dan masuk ke pejabat itu.dia pun menuju kearah meja pejabat ayah nya. "Ye dah sampai pun kamu sung ah "ayah sung ah memberikan senyuman manis dan sung ah membalasnya."duduk "arah ayah nya kepda sung ah yang masih berdiri. Mendengar arahan itu sung ah pun menarik kerusi dan duduk. Tidak lama selepas itu seseorang mengetuk pintu pejabat itu. Sung ah terpaku melihat seorang lelaki yang berumur taraf ayah nya dab berpakaian orang koporat. Ayah nya menyambut kedatangan orang itu dengan gembira. lalu Ayah sung mempelawa nya duduk di sebuah lagi kerusi di sebelah sung ah.

"Jadi ini lah anak perempuan awak kim sung ah?? "Soal lelaki itu sambil memandang sung ah yang berada di sebelah sung ah. Lalu ayah sung ah mengangguk tanpa berkata kata. "Dia sungguh cantik seperti mendiang ibunya juga "kawan ayah sung ah itu memuji kecantikan sung ah yang memang menjadi tumpuan ramai. Sung ah yang mendengar perbualan mereke hanya tersenyum. Tidak lama kemudian pintu pejabat itu sekali lagi diketuk kali ini pula masuk seorang..................................

Maaf lah jika cerita marry without love ni tak best. Mesti korang bosan kan baca. Ini first saya buat kat wattpad. Hope korang suka. Vote and comments please.. see you at next part.. bye guys..

MARRY WITHOUT LOVE « j.j.k »Where stories live. Discover now