POV: Yara
De dag vloog voorbij, en tot mijn eigen verbazing vond ik het echt heel erg leuk werk. Het enige nadeel aan de baan zat helaas naast me. Helemaal opgaand in zijn computerscherm krijg ik eindelijk eens de kans om hem ongegeneerd te zitten begluren. De gedachten razen door mijn hoofd. Wie was die vrouw met wie hij.. bezig was? Zou ze zijn vriendin zijn? De manier waarop hij tegen haar praatte toonde iets anders aan..
---
Het was vijf uur, tijd om naar huis te gaan. Tevreden met het werk dat ik had verricht, stond ik op en raapte mijn spulletjes bij elkaar te graaien. Met alles in mijn handen loop ik naar de deur, maar kom er dan achter dat ik geen handen meer over heb om te deur open te doen. Olivier liep gelukkig - alhoewel, gelukkig.. wat deed hij daar? - achter me en hield de deur voor me open. Snel loop ik door om er dan achter te komen dat heb al half zes was. Ik was te laat. De trein was zonder mij al vertrokken. Helemaal in de stress pak ik mijn telefoon erbij, maar die is leeg. Nu ben ik echt wanhopig. Mijn telefoon doet niks, en ik heb geen idee wanneer de volgende trein vertrekt. Tegen beter weten in ga ik maar weer op zoek naar Olivier.
Niet veel later heb ik hem gevonden. 'Hé, uh.. ik vroeg me af of ik misschien heel even je telefoon kon lenen. De mijne is leeg, en ik ben te laat voor mijn trein..' Hij kijkt me aan. 'Ik kan je ook wel naar huis brengen als je wilt?' Ik ontspan een beetje. Ik kom vast wel thuis. 'Dat zou ik echt heel erg fijn vinden, dankje.' Hij knikt. 'Geen probleem.'
-----------------------------------------------------------
Hey allemaal,Ik zit een beetje vast met dit boek.. Ik heb bijna geen inspiratie, en als ik dat heb kan ik het niet goed opschrijven. Ik blijf dit boek zoveel mogelijk updaten, maar als het even duurt weten jullie nu dus waarom. Ik wil nml ook niet iets posten dat echt slecht is.. Ik hoop dat jullie het begrijpen :)
Heel veel lieve groetjes & tot bij het volgende hoofdstuk,
Iris
JE LEEST
In love with my Boss
RomanceHet verhaal gaat over Yara, een jong meisje dat net haar opleiding heeft afgerond. Ze gaat op zoek naar werk, en gaat werken voor een absoluut niet lelijke baas. ------------------------------------ Hoogste rankings: 21 april 2020: - #174 liefde ...