ATEŞ TUTTUĞUN YERİ AYDINLATIR

174 25 15
                                    

GİRİŞ BÖLÜMÜ

Meşaleler size ışık tutmak içindir fakat asla arkanızdaki gerçekleri göstermez.  Bu yüzden her zaman sınırlısınızdır, ateşi tuttuğunuz taraf aydınlanırken bir taraf hep karanlıkta kalmaya mahkumdur. Ya da meşaleyi söndürüp kendi ışığınızı yakarsınız. Artık her şey çok daha net...

Ateşimi hiç sevemedim,  kendi ışığımı yaktım ve dört bir yanım şeffaf bir hakikat gibi döküldü gözler önüne.
Karşılaştığım can yakan gerçekler ruhumu çizip geçerken başımı yaslayıp ağlayabileceğim bir beden vardı. Bir yandan elindeki bıçaklarıyla bileklerime kesikler atarken bir yandan başımı okşuyordu. Kesikler yüzünden bileklerim paramparça oldu, sicimle kan aktı. Bir yandan da  saçlarımın arasındaki parmaklar hareket etmeye devam etti ve ben de yaşamaya.

-  Babasının dahil olduğu karanlık kuyuda kendisini babasına kanıtlamak için kendisine de yer açmaya çalışan Eylem Selge, dahil olduğu grupta beklemedik iki yüzle karşılaşır. Bu iki yüzden birisi onu alaşağı edecek bir duyguyla ona yaklaşırken diğerinin ondan tek farkı ona bahşedeceği yıkımın  duygulardan değil gücünden ibaret olmasıdır. Eylem tüm zorluklarla başa çıkmaya çalışırken, birden hayatına giren beş kişi de ona hem yara hem merhem hem de silah olmaya başlayacaktır.

"Güç istiyorsan Eylem, yerin burası. Ama şimdiye dek bizi aptal bir oyun oynamak için geçmen gereken basit bir yoldan fazlası olarak düşünmemişsen eğer, içine girdiğin tehlike seni yutmadan vazgeçsen iyi edersin."

-

"Küçüklüğünde yeterince kahkaha atamamış çocuklar, büyüdüklerinde kendilerini sallanamadığı salıncak iplerinde asarak intihar ettiler. Çünkü yaralı bir çocuk, geçmişe dönmeden yaşayamıyor; geçmişe döndükçe her gün biraz daha ölüyordu." 

ATEŞ TUTTUĞUN YERİ AYDINLATIRHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin