Bertemu lagi kita dalam cerita ni!
Hohoho~
Jom sambung ^_^5 Tahun Kemudian~
Perkembangan teknologi di Bandar Cyberaya telah berkembang dengan pesat.Kaedah perubatan juga telah berkembang.Ini menjadikan Bandar Cyberaya ialah (klik)
Moon menutup telefonnya apabila mendengar pengumuman dari speaker yang mengatakan mereka akan mendarat sebentar lagi.Hatinya sudah tidak sabar sabar lagi untuk bertemu dengan kawan baiknya dan ehem someone ehem tu.
Sebaik sahaja mendarat,Moon terus turun dari kapal terbang dan mengambil barang barang nya.Ibu bapanya masih di Sepanyol.Hanya dia yang pulang ke tanah air tercinta yini.
"MOONIEEE!"
Moon menoleh ke arah orang yang memanggilnya.Tak semena mena dia tersenyum.
"ALICIA!IMANNN!"Moon berlari ke arah mereka sambil mendepakan tangannya.Bagasinya tadi sudah dicampakkan.
"Huhuhu,kami rindu kau"-Iman
"Kau tahu tak lepas kau pindah,sunyi betul kelas kami"-Alicia
"Haah,Cikgu Fiqrash pun rindu Moon"-Iman
"Cikgu Fiqrash?Huhuhu,rindu jugak Cikgu Fiqrash kat diriku yini"Moon membuat drama air matanya.
Alicia dan Iman hanya memandang Moon=_=.
"Eh,Wait.Zass acane?Rindu tak kat aku!?"Moon menstopkan drama nya apabila teeingatkan Zass.Acececeh😂
"Ntah"-Alicia
"Dia rindu kat kau..Lepas Moon pergi,Iman tgk dia makin alone,murung"-Iman
Moon tersengih cam kerang busuk.
"Alah,aku kan kekasih hati cinta dia (BUSHHH) ADOIIIII!SAKIT WOIII-Moon
"Jangan nak melebih.."Alicia meniup tangannya yang baru lepas meluku kepala keras batu si Moon.
Moon membuat muka masam.
"Okay,jom lah kita balik.Lagipun Moon mesti penatkan?"Iman tersenyum lalu menarik tangan Moon keluar dari airport.
"Oh ya,Alicia tolong ambik barang aku yg aku lempar kat sana tau..Okay bubye"Moon tersenyum sinis lalu berjalan acah diva mengikuti Iman.Alicia memandang Moon.Dia rasa yang dia tgh pandang skarang bukan Moon melainkan beruk yg tersesat masuk kat airport ni woiii!
Alicia mendengus lalu berjalan ke arah luggage Moon..
TBC
Pendek....And thanks kepada sesiapa yang baca,comment and vote untuk Season 1.Thanks kerana masih STAY!
Typo?Abaikan
5 Vote Untuk Next Chapter \0w0/
YOU ARE READING
»»-> ℓσνє уσυ мя. мυтє! (zαѕѕσση)(ѕєαѕση 2)
Romans❕Slow Update❕ Selepas 5 tahun berada di Sepanyol,Moon akhirnya pulang.Kepulangannya disambut oleh kedua kawan baiknya tetapi seseorang yang dia rindui tidak ditemui. Setelah mereka bertemu,alangkah terkejutnya apabila mengetahui seseorang yang dicin...