LYMM#4

204 17 3
                                    

Esok author nak balik asrama balik so nah(ノ≧∇≦)ノ ミ ┻━┻
___________________________

"Weyyh,Moon.Jangan lupa basuh pinggan tau.Aku nak tidur dulu."-Alicia

Moon menganggukkan kepalanya.Dia kini bersendirian di meja makan setelah Alicia naik ke biliknya.

Setelah selesai makan,dia membasuh pingganya dan langsung pulang ke bilik.Esok nak cari kerja hmmm...

Seusai sahaja menutup pintu biliknya,dia terus baring di atas katilnya.Tidak dilupakan patung doraemon yg sudah dipeluk erat olehnya.

Secara perlahan matanya mula tertutup..

°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•

"MOON!!"

Kedengaran suara Alicia menjerit diluar pintu bilik nya.

Moon menggeliat malas.Memaksa matanya untuk terbuka.

"Asal!?"

"Kata nak cari kerja?Skarang dah nak kul 1petang dah woyhhhhhhh!!"-Alicia

"Alorhhhh,kerja tu boleh tunggu"Moon kembali menutup matanya dan memeluk erat doraemonuuuuu~

"Siapa nak ambik kau kerja?"Alicia kembali menutup pintu bilik Moon.

"Pergi dh?"Moon menjenguk ke arah pintu dari atas katilnya.

Moon lantas bangun dan mengambil tualanya dan berjalan ke arah tandas.Esok lah cari kerja.Mood dah terbang Melayang ke pakistan.

Moon memulakan konsert solonya...Biarlah dia berangan sebentar (・∀・)

























"Alicia?"Moon menuruni tangga sambil mengeringkan rambutnya.Heran bebenorrr.Penghuni rumahni dah macam dia sorang lepas kluar dari konsert dia.

"Mana dua ekor minah Ni?"

Moon keluar dari rumah Dan berjalan menuju ke 7eleven yg berdekatan dengan rumah tersebut.








Sampai sahaja di 7E dia masuk dan mengambil beberapa peket potato chips dan sebotol air berkabonat(?).Alangkah malang nasibnya,terlanggar barbie sesat masuk IKEA eh salah 7Eleven.(Sorry author peminat abang Hatoro ಡ ͜ ʖ ಡ).

"Ehh,sorry"Moon menundukkan kepalanya sedikit tapi entah tak puas hati si Barbie sesat,dia gi tolak kepala Moon.

"YOU DAH KENAPA!?HABIS ROSAK RAMBUT I KENA BOTOL AIR TU!!YOU NAK BAYAR KE I BAYAR MAHAL MAHAL PERGI SALON BUAT RAMBUT!?"

"Eh,Kau Asal!?Aku dah minta maaf kan!?"-Moon

"Knapa Ni Bella?"-???

Moon memandang lelaki yg sedang memegang tangan barbie sesat tu.Membuntang mata dibuatnya.Bukan sebab tgk maksiat free tapi...

"ZASS!?"
















Pendek...Keyhh author murung.Bye...



















Tekan lah butang vote tu,free jer..10+ Author sambung


»»-> ℓσνє уσυ мя. мυтє! (zαѕѕσση)(ѕєαѕση 2) Where stories live. Discover now