Konya yolcusu kalmasınn !!

193 12 1
                                    

Selam arkadaşlar ilginizden dolayı teşekkür ederim . Bu bölümden sonra yazmaya ara verecem çünkü yazılılarım başladı ama benim işim belli olmaz bakarsınız hiç ara vermem.Neyse sizi daha fazla sıkmayım iyi okumalar .  :-)

Biz tekrar arabaya binip havaalanına doğru yola koyulduk. Yolda içim içimi yedi. Heralde yicek çünkü hayallerimin adamı yeşil gözlüm Furkan Palalı ya rezil oldumm !! Bendeki şanssızlık başka kimsede yokk!!

Neyse uçağa bindik. O da ne!Noluyo bee!! Allahım bu sefer ölecem yine o!! Yanıma oturdu.Ben gizlenmeye çalıştım ama  beni tanıdı.Nasıl tanımasın o kadar bağırıp çağırıp üstüne bide mallık yaptım!

-Sen!

- Ben

-Sen o!

-Ne ben!

-Daha deminki kızsın sen

-Hayır kimden bahsettiğinizi bilmiyorum !

-Bal gibi biliyosun!

-Off tamam bee! O kız benim nolmuş yani!

- Yok bişeyy !!

Allahım ne acaip kızım yaa iki lafımla Furkan Palalı yı susturdum.Ama kıyamam ben ona yaa ! Nasılda bakıyo o küçücük yeşil gözleriyle! (Ne alaka diceksiniz ama bana göre burda ''bana öyle bakma '' şarkısı girse yeridir :-)).Furkan ın bana öle bakmasıyla kızardığımı hissettim ve kulaklıklarımı takıp Kızılelma nın yeni sezon şarkısını dinlemeye başladım.

-Dağların ayazında ! Çöllerin ataşına!Her iklimde yazarım bir destan peşim sıra! Elbette yazarsın Murad Altay!Çünkü sen Murad Altaysın!!

Abbovv!! Ben naptım böyle !! Gözlerimi açtığımda herkez bana bakıyodu,özelliklede Furkan hem sırıtıyo hem de şaşkın şaşkın bakıyoo!Malım yaa!Resmen malım! Sen tut çocuğu tersle sonra ''Murad Altay!'' ''Murad Altay!'' diye bağır.Bütün herkes bana bakınca ceketimin kapşonunu kafama geçirip bulutları izlemeye başladım.

-Siz benim hayranım mısınız?

-Efendim?!

-Diyorum ki siz benim hayranım mısınız?

Al başına belayı!! (Furkan hiç bela olur mu yaa!Olsa olsa tatlı bela olur!  :-)  ) Şimdi ne diyecem ben ama hayranı olduğumu belli etmemem gerek ve bunun için kıvırmam gerekecek ki  bunu pek beceremesemde şansımı deniyecem.

-Hiçte bile b-

-Tabi canım tabi

-Ben. sizin.hayranınız. değilim! Sadece Kızılelma daki canlandırdığınız '' Murad Altay'' karekterine hayranım !!

-Öyle olsun ama inanmadım

-Hey Allahım yaa! İster inanın ister inanmayın ben sizin de-ği-lim!

Bu sözleromden sonra inanmış gibi kafasını salladı.İnandı galiba.Evet evet inandı.Ya da ben öle zannediyorum.T ben bunları düşünürken midem beynime ''açım ben açım '' diye mesaj gönderdi .Allahtan hostes imdadıa yetişti

-Bişey ister misiniz  bey efendi?

-Hayır teşekkürler.

-Siz hanım efendi?

-Evet bi sandaviç,bi meyve suyu ve mümkünse 3-5 tane Karam!

-Karam?

-Karam işte yaa! Çiklota çiklota!!

Anlamaz anlaaz suratıma baktı ve ''Peki hanım efendi'' deyip gitti .Bu arada Furkan a yiyecekmiş gibi bakması gözümden kaçmadı.Öldürüm lan seni!Furkan a hemde benim Furkanıma  hemde ben yanımda !! O da ne!! Pislik hostes yemeğimi getirirkene saçlarını açmış, makyajını tazelemiş öyle geliyo mal!Furkan sana bakmaz ki!

Bir Çift Yeşil GözHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin