Cadı

139 12 21
                                    

Selam arkadaşlar. Kusura bakmayın yeni bölüm yayımlamayalı baya oldu. Ama yaşadığım şeyleri sizde yaşasaydınız emin olun sizinde içinizden yazmak gelmezdi. Neyse sizden yorum ve vote bekliyorum bunu bana çok görmeyin. Sizleri seviyorum iyi okumalar.
:)

Hayatımın en güzel anlarından birini yaşıyodum. Birbirimizin gözlerinin içine bakarak dans ediyoduk. Taki benim geri zekalı mal gereksiz hassassızlıklarım yüzümden o an fazla uzun sürmedi. Başım dönmeye başladı. Tabi ki aşkım, yeşil gözlü prensim hemen bunu farketti.

-Zeynep iyi misin ?

-Ha-hayır değilim.Dışarı çıkalım mı? Hava almam gerek.

-Tamam gel.

Furkanla birlikte dışarı çıktık. Temiz hava iyi geldi. Ah be Furkan ! O kadar ağır kokulu parfüm sıkılır mı ?! Benim ağır kokulara hassasiyetim var !

-Zeynep noldu? Neden başın döndü?

-Şey... senin parfüm kokun ağır geldi. Benim parfümlere karşı hassasiyetim var. Ağır gelen kokularda başım dönüyo.

- Hmm.

-Neyse içeri geçelim mi ?

-Olur.

İçeriye geçtikten sonra Yiğit geldi. Onla konuştuk felan saat gece 11' i gösterdiğinde pastalar kesildi ve hediyeler verildi vebiraz daha eğlendikten sonra herkes evlerine dağıldı. Tabiki Furkan hala burdaydı.Furkan sürekli benim ona hayran olmamdan dolayı imada bulunuyor ve şu parfüm hassasiyetimden dolayı benle dalga geçiyor. Tabi benim pislik arkadaşım durur mu Furkan' a olan hayranlığımla ilgili herşeyi anlatıp kahkaha atıyorlar. Ben de karşılarında oturmuş somurtgan bi şekilde onlara kötü bakışlarımdan yolluyorum ama nafile fayda etmiyo!

-Furkan bi keresinde noldu varya bunla dergi almaya gittik senin dergide yayımlanacağını duymuş .Allahım! Sabahın köründe beni kaldırdı tabi o sıralarda bende İstanbuldaydım neyse efendim neymiş dergiler bitmeden gidip hemen alması gerekiyomuş yeşil gözlüsünü kaçıramazmış. Sabahın köründe kalktık dergi almaya gittik. Şansa bak ki sadece bi dergi var. Tam bizimki alacağı sırada bi kız almaz mı o dergiyi Allahım ! işte o an kıyamet koptu! Kızla kavga etmeye başladılar. Eğer tutmasaydım kızı oracıkta dövecekti!

Damla senin varya! Bittin kızım sen bittin! Gebertecem seni! O anlatınca aklıma geldi.Üstümde ceket altında eşofman onun altında ise spor ayakkabılarım kafamda şapka... off rezillik! Normalde giyimimi çok önemsemem ama her zaman için düzgün ve uyumlu giyinirim. Allahtan arabamla gitmiştikte fazla rezil olmamıştım.

-Eee dergiyi kim aldı peki?

Furkan'ın bu sorusuyla yüzümde zafer kazanmışçasına bi sırıtış oluştu.Zor da olsa alabilmiştim o dergiyi. Furkan yüzümdeki sırıtmayı görünce

-Sen aldın.

-Evet.

-Neyse ben kalkıyım saat baya geç oldu. Damlacım Zeynep' in benimle ilgili anılarını daha sonra dinlemeyi çok isterim.

-Tamam Furkan. Anlatırım ben sana.

- İyi geceler .

-İyi geceler.

-Sana da iyi geceler cadı!

-Ha? Cadı mı? Ben mi? Sensin cadı be!

-İyi geceler Zeynep!

-Rüyanda kabuslar gör inşallah!

-Sen de beni gör

-Ben beyaz atlı prensimi görücem bi kere!

-Tamam işte ben

Bişey dememe izin vermeden hemem gitti. Öküz! Ama tatlı öküz değil mi? Evet çok tatlı! Ha?  İç ses! Git lan başımdan!!

Uykusuzluğa dayanamayıp yukarı çıktım ve kendimi yatağa attım.

Ertesi gün.

- Zeynep kalk! ... Hadi uykucu kalk artık.

Bu ses ne yaa?Damla! Bu sesten nefret ediyorum.

-Zeynep bak Furkan burda. Furkan şuna bi meraba desene.

Ne?!! Furkan mı?!! Burda mı?!!! Furkan ismini duyduğum gibi hemen yataktan fırladım. Ama Furkan yerine bi adet kahkaha atan Damla gördüm. Agggghhh! Oyuna geldim! Lan Damla ben de sana bunu ödetmezsem!!

- Aha zeynep ahahaha çok ahahaa komiktin!

-Kes be!! Zaten uykumun en güzel yerinde uyandırdın.

Deyip geri yatağıma kuruldum ve gözlerimi kapattım. Ohh miss!! Ama fazla uzun sürmedi.Damla'nın söylediği şeyle gözlerimi açıp yataktan fırladım.

-Ne?!!!

- Furkan diyorum.Beni aradı diyorum !!

-Eee!!

-Ee si Furkan birlikte kahvaltı yapalım dedi.  Dışarda!

-Ne!! Nerden çıktı bu yaa ?!! Amann nerden çıktıysa çıktı iyiki çıktı! :D

Damla bu söylediklerim karşısında sadece kahkaha atmakla yetindi . Tabi ben buna çok gıcık oldum. Ama şu an düşünmem gereken başka şey var.

-Damla ne zaman geliyo? Ne zaman aradı? Off ne giysem??

-Zeynep bu Furkan sende baya bi hızlı değişim yarattı.

Onun dediklerini takmayıp ne giyeceğime odaklandım ve kısa zamanda ne giyeceğime karar verdim. Dar paça buz mavisi kot pantolon üstüne koyu mavi kot gömlek, gömleğimi pantolonumun içine geçirdim  ve ayakkabı olarakta en sevdiğim lacivert spor ayakkabılarımı giydim. Dalgalı ile bukle arasındaki

saçlarımıda açık bıraktım,gözlerime sadece bir siyak göz kalemi çektim, siyah (Furkan'ın taktığı gözlük) gözlüğümü alıp saçlarıı geriye atması için kafama yerleştirdim. Son olarakta üzerime uzun bi hırka aldım. Malum hava belli olmuyo. Damla' ya baktığımdaysa hala makyaj yaptığını gördüm. Off ne varki bu kadar süslenecek !

-Damla hadi!

-Tamam sen in ben geliyorum.

- İyide Furkan gelmediki.

-  Geldi  canım dışarda bizi bekliyo. Mesaj attı bana.

- Ne! Furkan geldi ve biz hala burdayız! Damla hadi ya çabuk ol ?!

- Off Zeynep! Azıcık beklesin nolcak. Hem kızlar erkekleri bekletmek için vardır.

Bu söylediklerine gözlerimi devirdim. Yok efendim kızlar erkekleri bekletmek için varmış. Ne kadar saçma!!

Odanın penceresine gidip dışarıya baktım ve o muhteşem ötesi arabasını gördüm.Etrafına bakarken beni gördü ve arabadan çıktı. Gülümseyip selam verdim ve  oda aynısını yaptı. Allahım yaaa !! Çokk tatlııı!!!

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Mar 21, 2015 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Bir Çift Yeşil GözHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin