Mal Zeynep!Geri zekalı,aptal Zeynep!!

211 10 3
                                    

Selam arkadaşlar. Dayanamayıp yine yazdım umarım beğenirsiniz. Bu arada koyduğum fotoğrafta bütün tatlılığıyla Yıldız'la uyuyan bi adet Murad Altay var!!

Ben şifreyi vereyim mi vermeyim mi diye düşünürken Furkan'ın sözleri düşüncelerimden sıyrılmama sebep oldu.

-Yoksa onlar sevgilinin değilde benim mi fotoğraflarım?

Pislik herif! Nasılda kaşlarını kaldırıp muzipçe sırıtıyo! Çok tatlı ya!!!
Ama bi dakka Zeynep !

Noldu yine?
Şifre?

Ah! O var dı bide demi?

-Hatta senin bi sevgilin bile yok demi?

-Elbette var!

-O zaman ver şu şifreyide bakıyım şu sevgiline.

Off yaa! Versem mi? Aman Zeynep verde bitsin şu iş!

-Birçiftyeşilgöz.

-Anlamadım?

-Birçiftyeşilgöz!

-Şifren bu mu?!

-Evet.

Pislik ya! Nasılda bıyık altından sırıtıyo! Allah!Şifreyi girmeye başladı. Ben iki yana volta artarken o fotoğraflara bakmaya başladı! Of! Yüzümün şu an pancar gibi kızardığını hissedebiliyorum! Bi anda onun kahkağası ile yüzüne baktım.Baya eğleniyordu! Pislik herif!!

- Bakıyorumda baya eğleniyosun!

-Sevgilin çok yakışıklıymış

Ona '' sen ciddi misin '' der gibi baktım. Zira şuan kendi fotağraflarına bakıyordu. Ah! Geri zekalı Zeynep! O kendine çok yakışıklı diyo! Kendini beğenmiş Pislik herif!

- Galerin resmen benim resimlerimle dolmuş! İtiraf et artık benim hayranımsın!

Salak şey! Sırıtma öle ya! Ölüp bitiyorum!

-Evet.

-Duyamadım?

-Evet!

Şu an utancımdan yerin dibine girmek istiyorum! Bi de bana o küçücük tatlı yeşil gözlerini kısarak sırıtmıyo mu eriyip bitiyorum!

-Zeynep!

-Efendim Damla?

-Napıyosunuz burda?

-Biz mi? Hiç bir şey.

-Tamam o zaman hadi içeriye gelin

-Siz geçin ben biraz daha hava alıcam.

-Tamam. Zeynep hadi!

-Tamam geliyorum!

Kolumdan tuttuğu gibi beni içeriye sürükledi! Yav kızım bi dursana!Off!!

-Zeynep napıyodunuz dışarda ?

-Damla sana bişey sölücem ama sıkı dur.

-Bak merak ettim şimdi.

-Furkan...

-...

-Furkan...

-Ay hadi çatlatma insanı! Anlatsana!

Gözlerimi kapadım ve derin bir nefes alıp hızlıca konuşmaya başladım. Çünkü yavaş yavaş anlatırsam sürekli lafımı  kesip soru yağmuruna tutacaktı. Ben anlattıktan sonra da soru yağmuruna tutabilirdi.

-Damla Furkan benim onun hayranı olduğumu öğrendi.Ben dışarda onun fotoğraflarına bakarken fotoğrafları gördü ilk başta inkar etsemde bi işe yaramadı ve öğrendi.

Oh be! Sonunda! Rahatladım valla!Hahahaa! Şu an Damla bana ağzını ayırıp şaşkın şaşkın bakıyo.

-Damla ağzını kapat sinek kaçacak.

-Ze-zeynep!

-Damla şu an bu konu hakkında konuşmayalım tamam mı?

-Ta-tamam. Bu arda Yiğit sürekli seni bana sorup duruyo!Heheheyt be!

Bu kızın bir duygudan bir anda başka bir duyguya geçmesi beni şaşırtsada bu bazenleri işime yarıyo. Bi dakka bi dakka o Yiğit mi dedi?  Evet evet Yiğit dedi. O beni mi soruyomuş!Of bide Yiğit mi çıktı!

-Beni mi?

-Evet! Kızım bütün yakışıklıları kendine çekiyosun!

-Hahaa!

-Nerdesiniz kızlar?

-Burdayız.

-Neyse Damla bana burda yaşamadığından söz etti.

-Evet İstanbul'da yaşıyorum. Buraya Damla'nın doğum günü için geldim. Bu gece geri dönücez.

-Ya Zeynep!Gitme! Daha yeni birbirimize kavuştuk!

-Biliyorum canım ama-

-Bananek bananek gelmişken 1 hafta kalmadan bırakmam!

-Ama-

-İtiraz istemiyorum!

-Peki tamam ama babamlardan izin alma işini sen halledersin.

-Oley! Süper olacak!

Damla babamdan izin almak için kolumdan tuttuğu gibi babamın yanına götürdü.

-Kemal amca bi bakar mısın?!

-Buyur kızım.

-Şey...Siz bu gece geri dönüyomussunuz.

-Evet.

-Şey... Zeynep bir hafta bizde kalsa hem ben onu çok özledim. Lütfen!

-...

-Lütfen Kemal Amca lütfeenn!

-Peki kızım.

Ne?! Ha?! Babam şimdi bana izin mi vermişti?! Hayret!

-Yes! Teşekkürler Kemal Amca!

Babamın yanından ayrılıp geri Yiğit'in yanına gittik.

Bu çocuk gerçelten çok yakışıklı!
Ama kesinlikle Furkan kadar yakışıklı olamaz değil mi?

Tabikide! Hem sen yine nerden çıktın!
Senin aklından.

Ne?! Nasıl?! Of be içses! Senin yüzünden kafayı yiyorum resmen!

-Zeynep!

-Ha?

-İyi misin?

-İyiyim. Noldu?

-Damla'ya diyodum ki birlikte yarın birşeyler yapsak? Hem kısa süre kalcakmışsın. Damla da olur dedi ama ben yine de sana soruyum dedim. Ne dersin?

-Damlacım!

-Zeynepçim!

-Kızlar bi sorun mu var?

-Yok bi sorun!

-Emin misiniz?

-Evet! Furkan sende gelsene?!

Ne Furkan burdamıymış?!

Kafamı çevirmeden göz ucuyla şöyle bir baktım. Bütün karizmasıyla arkamdaymış.

- Bilmem.

-Sende gel.

Ne! Bu cümle benim mi ağzımdan çıktı! Of Zeynep! Mal Zeynep! Geri zekalı, aptal Zeynep!!

Arkadaşlar size yalvarıyorum! Lütfen yorum ve vote! Bakın böyle olmuyor. İyi mi yazıyorum kötü mü yazıyorum bi söyleyin bana yada beğenmiyosanız tavsiyede bulunun.
Lütfen!!!



Bir Çift Yeşil GözHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin