Selam arkadaşlar . Yeni bölümle yine karşınızdayım. Umarım beğenirsiniz .
Furkan aşağı indikten sonra bende Damlayı almak için aşağı indim. Ben size sölemeyi unuttum bu gün Damla'nın doğum günü ona süpriz doğum günü partisi yapıcaz.Süper olacak!
-Damlacım bi yukarı gelir misin benle.
-Noldu canım?
-Yok bişey gel sen.
-Tamam canım.
...
-Noldu canım
-Canım sıkıldı benim.Bi yerlere gidelim.
-Ama Furkan burda.
-Olsun onada söyleriz.
-Tamam olur.
Ohh Damlayı da ikna ettik. Şimdi ben ne giysem.
-Damla ben ne giyiyim?
-Zeynepp?!
-Efendim?
-Kızım sen böyle şeylere önem vermezdin.Noluyo kızım?!
-Yok bişey!
-Lan benimki de soru mu heralde özen gösterecen.Bu gün Furkan burda!
-Hiçte bile alakası yok!
-Tabi canım tabi.
-İnanma.Hem ben artık yeni aşklara yelken açıcam
-Kimi kandırıyon kızım sen ben senin en yakın arkadaşınım bana yutturamazsın bu numaraları.Ben sanki bilmiyom onu nasıl sevdiğini,sırf o seviyo diye senin de onun sevdiği şeyi sevdiğini, o yapıyo diye seninde onu yaptığını ve bunlar yüzünden başına bela açtığını! Bunların hepsini sen bana anlatmadın mı?!
-Off! Olmadı demi?
- Evet olmadı! Sen yalan söyleyemezsin.Senin kalbin temiz canım!
-Off yaa! Napıyım unutmak istesemde unutamamıyorum.
- Evet.
-Neyse boşverelim şu konuyu hadi elbise bakalım.
-Tamam
İki saattir elbise bakıyoruz ama benim bu arkadaşım ne kendine ne de bana hiç bişey beğenmiyo! ''Yok bu olmaz yok şu fazla abartılı'' off bıktım valla.
-Off Damla yeter!! İki saattir bişey beğenmiyosun!
-Hahh buldum! İşte bu! Çok güzel demi!
-Evet
- Tamam bunu sen giy ben kendime göre bi tanesini buldum.
-Tamam.
Damla bana Furkan'ın gözleri gibi yeşil dantel işlemeli bir elbise verdi ve ikimizde hazırlanmaya başladık .Elbiseyi giydiğimde tam üzerime oldu ve çok güzel durdu. Saçlarımı da pröfösyenel bir kuaför gibi at kuyruğu yaptım. Siyah göz makyajı ve pembemsi bir ruj sürdüm. Sözde abartılı bir makyaj yapmayacaktım ama abartılı oldu.
-Damla makyajım abartılı mı olmuş?
-Yok yaa!Gayet güzel olmuş.
-Saol canım
-Zeynep bişey söleyimi Furkan seni böyle görse kesin aşık olur ki görücekte zaten.
-Off Damla boş hayallere kaptırma beni!
-Niye boş hayalmiş olurmu olur yani!
-Tamam Damla tamam.
-Neyse canım ben hazırım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bir Çift Yeşil Göz
Fanfictionilkdefa yazdığım hikayeyi yayımlıyorum o yuzden saçmalayabilirim bide begenip begenmediginizi yorumlarda soyleyin yani diyorumki yorum atın işte şimdiden hepinize teşekkürler :-)