<<ថ្ងៃពេញបូរមីណ៍!!>>Namjoon ឧទានពាក្យនេះតិចៗ<<តេីមានអ្វីខុសប្លែកមែនទេ!!>>Sawoសម្លឹងទៅមុខរាងក្រាស់ទាំងងឺងឆ្ងល់***
<<ម៉ោងប៉ុន្មានហេីយ!!????>>NamjoonងាកមកសួរSawoភ្លាមៗ
<<អេ!សួរតិចៗទៅថីហា៎>>Sawo ធ្វេីជូរ
<<ខ្ញុំសួរថាម៉ោងប៉ុន្មានហេីយ!!>>Namjoonស្រែកសម្លុតទៅរាងតូចសឹងតែបែកក្រដាសត្រចៀក!!
<<ម៉ោង6:30នាទីហេីយ!!>>Sawo ឆ្លេីយទាំងភ័យខ្លាចព្រោះមុខNamjoon ពេលនេះគួរអោយខ្លាចណាស់ជាពិសេសកែវភ្នែកពណ៌ទឹកសមុទ្ររបស់គេបានប្រែក្លាយជាពណ៌ក្រហមទៅហេីយ!
<<ឆាប់ទៅផ្ទះ!!>>Namjoon កញ្ឆក់ដៃSawoរត់ទៅមួយទំហឹង!!
<<អេ!....លោកមួយៗទៅ>>Sawo រត់តាមកម្លាំងទាញរបស់គេបណ្តេីរស្រែកអោយគេឈប់បណ្តេីរតែគេមិនស្តាប់ទេ!!
Namjoon ក៏ទាញដៃនាងចូលឡានហេីយបេីកចេញទៅទាំងតក់ក្រហល់។Sawo ចង់សួរទៅនាយដែរតែមិនហ៊ានព្រោះគេពេលនេះដូចជាបិសាចចឹង។
<<តឺត!!!!>>សំលេងនាឡិការរោទិ៍ឡេីងបញ្ជាក់ថាពេលនេះម៉ោង7:00យប់ហេីយ!!!សភាពនៅក្នុងឡានពេលនេះគឺស្ងាត់ជ្រងំ........ចំហាយត្រជាក់បានភាយពេញឡានធ្វេីអោយSawoមានអារម្មណ៏ថាព្រឺក្បាលចម្លែក!!!
<<ខ្ពុក!!!>>សំលេងធ្លាក់របស់បានបន្លឺឡេីងកាត់អារម្មណ៏ព្រឺព្រួចរបស់Sawo ។ នាងក៏តាំងអារម្មណ៏ដកដង្ហេីមចេញដកដង្ហេីមចូលរួចបែរក្រោយ!!
<<វឹប!!!>>អ្វីៗទទេរស្អាតមានត្រឹមតែផ្កាកុលាបពណ៌សដែរជ្រុះរមៀលចេញពីប្រអប់ពណ៌ខ្មៅមួយប៉ុណ្ណោះ!!
<<ល....លោក!!!>>Sawo ងាកទៅប្រាប់Namjoonតែគេហាក់ដូចជាមិនចាប់អារម្មណ៏សោះព្រោះពេលនេះគេផ្ចង់អារម្មណ៏នៅនឹងផ្លូវគ្មានសូម្បីតែព្រិចភ្នែកទេ.......លេីសពីនេះបេីស្ថានភាពនៅក្នុងឡានស្ងាត់ជាងនេះទៅទៀតអាចនិយាយបានថាយេីងមិនលឺសំលេងដកដង្ហេីមរបស់គេផង!
<<ហឺយ!!>> Sawo ដកដង្ហេីមធំតិចៗហេីយក៏ងាកទៅកន្លែងអង្គុយខាងក្រោយហេីយក៏ឱនទៅរេីសផ្កាកុលាបនោះយឺត!!
YOU ARE READING
ភរិយា14ថ្ងៃ💔ℹ
אימהរៀបការ..................... រយះពេល14ថ្ងៃប៉ុណ្ណោះ!! បន្ទាប់ពីនោះខ្ញុំនឹងត្រូវស្លាប់!!! Namjoon × Sawo B×G Write by :ប៊ីរ៉ូស (កុលាបខ្មៅ)