asil kanı başlatan şeytan roman

701 104 90
                                    

!öncelikle küçük bir açıklama birazdan okuyacağınız bölümde geçen din unsurlarının gerçeklik ile alakası yoktur hangi dine mensup iseniz umarım okurken rahatsız olmazsınız

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

!öncelikle küçük bir açıklama birazdan okuyacağınız bölümde geçen din unsurlarının gerçeklik ile alakası yoktur hangi dine mensup iseniz umarım okurken rahatsız olmazsınız. bu sadece kurgu için şekillendirilmiş bir yazıdır şimdiden dikkatinize!

"Cennetten kovulan şeytan Tanrı'nın bir yalanıdır. Şeytan hiçbir zaman melek olmamıştı o ateşten yaratılmıştı. Tanrı ise yalnız hissettiğinden daha fazla ona tapan kul istedi, ardından ise Adam'ı yarattı ona eş olarak ise Eva'yı yarattı ama onları melekler gibi yapmak yerine nefsi verdi.

Anlattıkları bir yılanın yani benim onları ayarttığımdı elmayı yemeleri için, hah küstah. Kendi kusurunu benim üstüme attı ve kulları beni lanetledi. Ben onları sadece uyardım, meraklarına yenik düşen onlardı. İkisini dünyanın bir ucuna yolladı birbirlerini bulamayacaklarını bilerek. O gün ne kadar sinirli olduğunu hatırlıyorum aptal meleklerin sana koşulsuz bir şekilde inanıyordu zaten onları bunun için yaratmamış mıydın?

Sana bir iddia'da bulundum yarattığın kullar nefsine sahip çıkamayacaklar benim en ufak bir fısıldamam bile onları yoldan çıkartacak içlerinde olan bir şeyi engelleyemezsin. Ama sen kendini masum göstermek adına beni şeytan yaptın. Ben ise bunu oturup kabul edecek değilim ben ilk yarattığın kulundum şimdi ise tek düşmanın"

 Ben ise bunu oturup kabul edecek değilim ben ilk yarattığın kulundum şimdi ise tek düşmanın"

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

İlk asil kan Roman adında bir şeytandan başlar. Kendi eliyle bir sürü ırk yaratır şeytanlar, vampirler, kurt adamlar, oburlar, devler ve daha bir sürü olağanüstü ırk. Hepsine ayrı ayrı görevler verdi aralarından en önemli görevi ise kendi kanından yarattığı şeytanlar taşıyordu.

Melek yüzlü şeytanlar.

İnsan kılığında aralarında olacaklardı, onlar gibi davranacaklardı ve bu sayede Tanrı'ya insan kılığına bürünmüş şeytanların bile kullarından daha masum olabildiğini gösterecekti.

Roman kendi yarattığı ırkların insanlardan daha zararsız olduğunu göstermeyi amaçlamıştı, lakin ırklar kontrollerini kaybetmişlerdi. Kendilerini insanlara göstermeye başlamıştı yavaş yavaş, meraklarını uyandırdıktan sonra bir kaç tanesi ile dokunuşa geçmiş ardından ise sahte kıyameti gerçekleştirmişlerdi. Dünyayı avuçlarının arasına almış ve Roman'a ihanet etmişlerdi.

la nascita del diavolo'² •"check mate"Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin