(Aslında bunlar gif fakat aptal uygulama algılamıyor, döndüğümde düzeltmeye çalışacağım.)
...
Bir aylığına ara veriyorum, döndüğümde daha güzel sorularla gelmek, sizi de çok daha mutlu bulmak dileğiyle.
Çok güzelsiniz ve ben de sizlere âşığım.🍋
...
• Klasik bir soru olacak fakat cinsel yöneliminiz nedir? Peki, bu yöneliminizin gerçekten yerleşmiş olduğunu düşünüyor musunuz yoksa her an değişebilir mi?
• Tatlı ve sevimli mi, sert ve ateşli mi?
• Öz güvenli misiniz, egoist mi?
• Parayı sever misiniz? Seviyorsanız ne için seviyor ve ne için kullanmayı düşünüyorsunuz?
• Felsefeye ilginiz var mı yoksa düşünmek konusunda pek vakit kaybetmez misiniz? Eğer ilginiz varsa da düşüncelerini kendinize en yakın bulduğunuz filozof?
• Hiç telefonun başında herhangi birisinden gelecek mesaj veya arama için heyecanla beklediniz mi?
• Mesaj üzerinden 'dirty talk' yapar mıydınız veya hiç yaptınız mı?
• Çiçekler, bitkilerin üreme organıdır. Çiçeklere farklı anlamlar yüklüyor musunuz yoksa onlar hakkında düz bir mantığa mı sahipsiniz?
• Her an, her yerde mantıkla hareket etmek sizce doğru mu? Yoksa bazen duygular da insanı yönetmeli midir?
• Son olarak da kendine bir şarkı ithaf edebilir misin? Mümkünse ruhunu okşayacak türden olsun.
...
Ve Nefi kaçar...💛