hiding behind a gun, hoping we're gonna run. Wrong.

321 48 745
                                    

 İçinizde olan yoğun bencillik duygusu, yalnızca bir yanılgıdan ibaret

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

İçinizde olan yoğun bencillik duygusu, yalnızca bir yanılgıdan ibaret. Benliğiniz diğer canlıların içinde saklı. Yaptığınız iyiliklerle beraber saklı olan benliğiniz de özgürlüğe kavuşacaktır. Saf bencillik size mutsuzluktan başka bir şey kazandırmaz. Kendinize bu kötülüğü yapmayın, benliğinizi özgür kılın.
İnsanlara karşı yüzünüzde belirttiğiniz ufacık bir gülümseme bile birinin gününü aydınlatabilir. İyilik bu kadar kolayken, zor olan kötülüğü seçmeyin.

- Ben diyorum.

🍂

...

• Çocukları sever misiniz? Size en tatlı geldiği zamanlar, hangi yaşları?

• Sizce geçmiş zamanlarda savaşları kazanan devletler, gerçekten kazandılar mı? Yoksa sadece siyasi bir galibiyet miydi?

Sosyoloji (toplum bilimi) ilginizi çeker mi? Yoksa psikolojiyi (ruh bilimi) mi tercih edersiniz?

• "Seni seviyorum." demek sizi zorlar mı? Zorluyorsa sebebi nedir? Zorlamıyorsa zorlananlar hakkında ne düşünüyorsunuz?

• Kendinizi seviyor musunuz? Bu öylesine bir soru değil. Gerçekten her ne olursa olsun kendinizin arkasında durabilecek güce sahip misiniz? Veyahut en ufak bir şeyde kendinizi mi suçlarsınız?

• Öz eleştiri yapmakta ne kadar iyisiniz?

• Kişisel gelişim kitapları okudunuz mu? Okumadıysanız okumayı düşünüyor musunuz?

• Edebî kitaplar mı yoksa bilimsel araştırma kitapları mı?

• Kültürlerine bağlı biri misiniz? Yoksa Batıcıl anlayışı daha mı çok seviyorsunuz?

• Beni muhtemelen tanımıyorsun veya hiç konuşmadık. Senden benim hakkımda bir ön yargıya sahip olmanı istesem bu yargın ne olurdu?

Nefi with questionsHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin