🎶...
• Sigara kullanıyor musunuz? Kullanıyorsanız ne sıklıkla?
• Herhangi bir bağımlılığınız olduğunu düşünüyor musunuz? O bağımlılığınız nedir?
• İlk öpücüğünüzü verdiniz mi? Peki, bu ilk öpücük olayını takıntı hâline getirenler hakkında düşünceleriniz neler? (Ne gerek var, alt tarafı bir öpücük. Bence fazla anlam yükleniyor, özellikle kızlar arasında. Her şeyde olduğu gibi...)
• Aldatıldınız mı aldattınız mı? Aldatılınca tepkiniz ne oldu, aldattığınızda vicdan azabı çektiniz mi?
• Saçlarınızın okşanmasından zevk alır mısınız? Eğer alıyorsanız bunu kimin yapmasını isterdiniz?
• Baskıyla mı yetiştirildiniz yoksa serbest mi bırakıldınız?
• Sizce zihniniz ve ruhunuz gerçekten özgür mü? Yoksa belirli kalıplar altında sıkıştırılmış mı hissediyorsunuz?
• Geçmişte yaşadığınız herhangi ehim bir olay, sizde ruhsal travmalar bıraktı mı?
• Türk tarihinin hangi dönemleri daha çok ilginizi çekiyor: İslamiyet öncesi Türklerin sahneye ilk çıkışı, İslamiyet'in kabûlü, Anadolu'ya geçiş ve kurulan ilk beylikler, Osmanlı, İnkılap?
• Çocuk sahibi olmak ister miydiniz? Eğer istiyorsanız doğum yapmayı mı yoksa evlatlık edinmeyi mi tercih edersiniz?
• Gece atıştırmayı sever misiniz?
• Tatlı mı tuzlu mu?
...
🍪