Ah, Orlando, ah...
🎲
...
• Korsan filmlerini sever misiniz? (Korsan dediğim karaborsa olan değil, tür olan korsan.)
• Bir eserin kitabı mı daha güzeldir yoksa filmi mi? Hiç filmi de kitabı gibi kaliteli ve güzel olan kurguyla karşılaştınız mı?
• Netflix'e üye misiniz yoksa internet sitelerinden mi izliyorsunuz?
• Diyelim ki sevgiliniz sizi aldattı, intikam olarak siz de onu aldatır mıydınız yoksa başka tür yollar mı denerdiniz? (Hiçbir şey yapmaya da bilirsin.)
• Eğer ki sosyal yaşam belli kalıplardaki mesleklere önem vermeseydi, paranın da pek bir önemi olmayıp neredeyse çalışan tüm herkes eşit miktarda maaş alsaydı hangi mesleği yapmak isterdiniz?
• Tarım ile uğraşmak ilginizi hiç çekmiş midir? (Tarım sadece tarla-takım işlerinden ibaret değildir. Tarım: çiftçilik, hayvancılık, arıcılık, bahçecilik, tütüncülük, bağcılık, sebzecilik, meyvecilik vs. kapsar.)
• Düzene uyar mısınız yoksa genelde muhalif misiniz?
• Politikaya olan ilginizi on üzerinden derecelendirir misiniz?
• Evcil hayvanları mı, vahşi hayvanları mı daha çok seversiniz? Hayvanların evcilleştirip evde beslenmesine karşı mısınız yoksa evcil hayvanınız var mı? (Ben vahşi hayvanları oldum olası daha çok sevmişimdir, özellikle kuşlar ve vahşi memelilerin annelik içgüdülerine o kadar hayranım ki... Evcil hayvanlarda ise bu içgüdü, vahşilerde olduğu kadar fazla değil. Bölümün sonunda bununla ilgili fotoğraf kareleri var. Ayrıca evet, aşırı doğacıyım ve bu yüzden hayvanların evcilleştirilmesine karşıyım.)
• Fetişiniz var mı, varsa nedir? (Yalnız cinsel anlam olarak da düşünmeyin, gündelik hayattaki fetişiniz de olabilir.)
• Sizce esinlenmek, özgün olmayı engelleyen bir şey midir?
• Hangi sanat akımlarını benimsiyorsunuz? Hangi sanat akımı ise size uygun gelmiyor?
• Sizce din ve bilim ayrı mı tutulmalı? Din, bilimle uğraşmanın bir engeli midir?
• Aileniz din konusunda muhafazakâr mıdır yoksa rahat mı?