{001}

250 7 24
                                    

Harry point of view🐸
——————————————————————————————————————
'Nog 5 minuten en dan is jullie tijd om'. Aldus Meneer De Vries onze Nederlandse docent.

Harry kijkt naar zijn vragenlijst, hij heeft al zijn vragen al klaar. Deze toets was zo makkelijk. Ja wat heb je, als je alle tijd hebt om te leren. In tussen uren en vaak in de pauzes. Achter hem word er gefluisterd. Als hij word aangetikt, draait Harry zich om.
Zijn grootste pester zit achter hem. 'Geef eens wat antwoorden'. Ik draai me om en sta op. Ik pak mijn toets en lever hem in bij Meneer De Vries.

Ik verlaat het lokaal en ge gelijk naar mijn beste en enigste vriend. Als ik bij Niall ben, begint hij gelijk tegen mij te praten. Als ik Louis en zijn groepje op mij af zie komen, weet ik al hoe laat het is. Ik word tegen de grond geduwd en Louis komt over mij heen hangen. 'Je had me die antwoorden moeten geven fagot'. Hij geeft mij een harde stomp in mijn maag en loopt daarna samen met zijn groepje weg. Ik krabbel op en probeer om weer op adem te komen. In de deur opening zie dat Louis door de directeur word meegenomen.

Ik meld met ziek en ga naar huis. Ik open de deur zachtjes en loop de woonkamer in. Daar blijf ik staan. Mijn moeder ligt onder een man.
'Gadver mam. Moet dat in de woonkamer'. Voordat mijn moeder of die man iets kan zeggen, gaat de bel. Ik loop naar de deur en open hem.
'WAT DOE JIJ HIER'? Schreeuw ik tegen hem.
'Mijn vader zal hier zijn'. Ik pak hem bij zijn arm en trek hem naar de woonkamer.
'Gadver pa'. Ze lopen weg en ik kijk Louis aan.
'Geen woord hier over op school of ik ram je tanden er uit'. Ik knik en ga op een stoel zitten.
Louis doet het zelfde en samen kijken we naar de bank.

Als onze ouders terug zijn, kijken ze ons aan. 'Sorry jongens, dat jullie dat nou moesten zien. Maar een er maar aan, want Louis wij komen hier wonen'.
'Wat pa, dat kan niet maken'. Louis loopt boos weg en ik kijk mijn moeder aan. Ik schud mij hoofd en loop naar mijn slaapkamer. Ik kan alleen nog maar aan een ding denken.
Samen met Louis wonen.
——————————————————————————————————————
Dit was het eerste hoofdstuk van you're the hand I can't hold. Laat in de reactie's weten wat jullie van die deel vonden.
Ik schrijf dit samen met ilouist91 (Jasmine)
Ik ken haar al heel me leven en we stonden altijd voor elkaar klaar.
Vergeet niet te stemmen, een of meerdere comments achter te laten en mij te volgen.
Groetjes Harry en Jasmine💚💙

You're the hand i can't holdWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu