{006}

190 4 13
                                    

Louis point of view☠️
——————————————————————————————————————
Louis probeerde zo stil mogelijk het huis binnen te komen. Hij wist ook wel dat Harry of de school arts naar huis zal bellen.

'Louis Tomlinson, wij willen met je praten'. Ik zucht. Voorzichtig naar binnen gaan is dus mislukt. Ik ga naast mijn vader en die rat op de bank zitten en kijk ze aan. 'Waarom worden wij gebeld door school, met de mededeling dat jij bent flauwgevallen'? Ik kijk mijn vader aan en zucht. 'Pa, we waren rondjes aan het rennen bij gym en ik voelde me gewoon niet lekker'. Die rat staat opeens op en neemt haar telefoon op. Ik hoor haar angstig praten en even later hangt ze dan ook weer op.

'Troy, dat was school weer. Harry is niet is zijn laatste lessen verschenen'. Ik zak onderuit op de bank en kijk naar mijn vader. Hij wilt iets tegen mij zeggen, maar ik hou hem tegen. 'Kijk niet naar mij. Ik moest van de school arts naar huis'. 'Anne Schatje, rustig maar. We gaan hem wel zoeken. Louis jij blijft thuis, voor als hij terug komt. Maar laat het een van ons wel weten'. 'Whatever'. Ik zet de tv aan en hoor mijn vader en die rat weg gaan.

Ik begin te zappen, als ik opeens langs een porno kanaal kom. 2 mannen zijn met elkaar bezig. 'Fagots'. Ik lach, maar laat wel mijn hand in mijn broek glijden. Ik zet het geluid iets harder en sluit mijn ogen. Ik hoor niet dat er iemand binnen komt. 'Uhh'. Ik open mijn ogen en zie Harry staan. Hij laat zijn blik van mij naar de tv glijden. Ik zie hem omdraaien en weg lopen. Boven knalt er deur dicht. Ik weet niet of het de slaapkamer deur is of de badkamer. Ik pak mijn telefoon met de hand die niet in mijn broek zit en begin een bericht naar mijn vader te sturen.

Louis to dad: pa hij is thuis.

——————————————————————————————————————
Eigenlijk niet zo veel te zeggen.
Groetjes Jarry🤑

Je hebt het einde van de gepubliceerde delen bereikt.

⏰ Laatst bijgewerkt: Jun 14, 2020 ⏰

Voeg dit verhaal toe aan je bibliotheek om op de hoogte gebracht te worden van nieuwe delen!

You're the hand i can't holdWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu