{002}

157 5 10
                                    

Harry point of view🐸
——————————————————————————————————————
De volgende dag praat iedereen er over dat Louis niet op school is. De gekste verhalen gaan rond. Louis zijn vader heeft hem ziek gemeld, zodat ze hun spullen kunnen overbrengen.

Als ik s'middags thuis kom, zie ik Louis chagrijnig op de bank zitten. 'Die bitch van een moeder van je is met mijn pa weg'. Ik kijk hem aan en schud mijn hoofd. Hij staat op en loopt naar mij toe. Hij geeft mij een stoot in mij maag en gaat dan weer zitten.

Ik sta op van de grond en loop naar mijn slaapkamer. Daar zie ik een luchtbed liggen. 'Ik vind het ook niet leuk. Je denkt toch niet dat ik met de grootste fagot op een kamer ga slapen'.
'Ik heb hier ook niet voor gekozen'. Schreeuw ik tegen hem. Hij duwt me tegen de muur en kijkt me boos aan. Maar voordat hij iets kan doen, hoor ik mijn moeder beneden. Hij laat me los en gaat op het luchtbed zitten. Mijn moeder kokt binnen en kijkt van Louis naar mij. Ik sta nog steeds tegen de muur aan. 'Soory Harold het is maar voor een paar dagen en dan is zijn eigen kamer af'.

Ze loopt weg en Louis kijkt me aan. 'Wij gaan het heel gezellig hebben Harold'. Louis lacht en loopt naar beneden. Dit gaat niet gebeuren. Ik pak mijn tas en doe er wat spullen in. Ik loop naar beneden en zoek mijn moeder. 'Mam ik slaap bij Niall'. Voor ze iets kan zeggen, ben ik al weg. Als ik richting Niall loopt, kom ik Zayn en Liam tegen.
'Hey fagot'. Ze lachen en ik loop snel door. Bij Niall aan gekomen, bel ik snel aan. Ik ben blij dat Niall zijn eigen huis heeft. Zijn ouders zijn rijk. Hij doet open en laat me binnen.

Niall en ik beleven veel lol. Ook als we samen koken. Het eten brand aan en bijna moesten we de brandweer bellen. Omdat Niall een handdoek op het fornuis gooit. Ik pak de handdoek snel en gooi hem naar buiten waar het regent.

We besluiten maar pizza te gaan halen. Tijdens het eten krijg een bericht van een onbekend nummer.

Unknow number: leuk dat je op onze eerste avond samen als familie weg bent. Morgen eet je gewoon thuis.

Ik denk dat het Louis zijn vader is. Want zijn nummer heb ik nog niet. Van Louis heb ik wel. Want ik we zitten in de groepsapp van de klas.

Ik eet mijn pizza op en zeg tegen Niall dat ik moet gaan. Want dit zit me niet lekker. Ik pak mijn spullen en vertrek. Ik ga snel naar huis en plof mijn tas neer. Ik loop naar binnen en zie ze op de bank zitten.

'Denk maar niet dat ik mijn oude gewoontes achter me laat nu jij of Louis hier wonen'. Schreeuw ik naar hem. Ik loop boos naar mijn slaapkamer en ga naar binnen. Daar is Louis zich aan het om kleden. 'Kan je niet kloppen fagot'.

'Het is ook mijn slaapkamer hoor'. Louis is best wel gespierd. Je Harry zo mag je niet over je pester denken. Ik schud mijn hoofd en ga op bed zitten. Louis trekt een andere broek aan. Mijn ogen gaan over zijn benen omhoog. 'Kan je het zien'? Ik zat zo ver in gedachten. Schud mijn hoofd. 'Ga je ergens heen'? Heb ik de moed gevonden om iets ze zeggen. Vraag ik terwijl ik naar beneden kijk, naar mijn prachtige blauw-groene sokken. Oké ik stop al.

'Gaat jou dat wat aan fagot'? Hij komt naar me toe en duwt me tegen de muur aan. 'Kijk normaal gesproken neem ik een lekker wijf mee, als ik thuis kom van het stappen. Maar nu jij hier bent gaat dat niet'. Hij geeft mij een stomp in mij maag. Louis loopt weg, mij achter latend met tranen in mijn ogen.
——————————————————————————————————————
Hallo, daar ben ik weer. Vandaag met een langer hoofdstuk. Ik hoop dat alles goed gaat met jullie? Als jullie vragen hebben, mag je ze altijd aan ons stellen.

You're the hand i can't holdWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu