Louis point of view☠️
——————————————————————————————————————
Ik open moeizaam mijn ogen. Mijn hoofd bonkt en ik ben misselijk. Ik recht op zitten en merk dat ik niet meer op het luchtbed ligt. Snel kijk ik onder de dekens en zie dat ik al mijn kleding nog aan heb. Ik pak mijn telefoon uit mijn zak en zie dat het al 9:30 is.Met de kleding die ik al aan heb, pak ik mijn schooltas en ren naar school. Zonder maar ook iets gegeten te hebben of iets te eten mee te hebben genomen. Het is 10:00 als ik eindelijk aan kom op school. Door het rennen, bonkt mijn hoofd alleen maar meer. Ik haal maar gelijk een telaat briefje en zoek het goede lokaal.
'Meneer Tomlinson dacht eens na en komt toch nog even naar de les'. Ik kijk Mevrouw De Groot aan. Ik grom iets en ga op mijn plek zitten achter Harry.
'Yo Dude, wat heb jij met je hoofd gedaan'? Ik kijk Liam aan die naast me zit en haal mijn schouders op. Ik heb geen idee waar hij het over hebt. Liam pakt zijn telefoon en maakt een foto van mijn hoofd. Hij laat de foto zien en nu pas valt de pleister me op.'Echt Liam ik weet niets hoe ik daar aan kom'. De bel gaat en Harry staat snel op.
'Als jij met een dronken kop tegen een muur valt en het blijft bloeden, dan kan je toch wel raden dat er een pleister op is geplakt. Of ben je dat al vergeten'. Ik kijk Harry aan en ik zie hoe hij het lokaal verlaat. Op zoek naar Niall denk ik.Ik kijk Liam aan en schud mijn hoofd. Ik ga echt niet vertellen dat Harry mijn stiefbroertje is.
'Kom Louis, we zoeken Zayn en gaan buiten roken'. Ik knik en loop achter Liam aan.Zayn komen we halverwege tegen. Hij hangt over Harry heen. Ik zie dat zijn lip gebarsten is en dat zijn oog blauw is.
'Yo Zayn, weer met onze homo bezig'? 'Hij liep tegen mij aan en zei geen sorry'. Liam en ik beginnen hard te lachen.
Met zijn drieën lopen we naar het rokers hok. Ik inhaleer heel diep en laat de rook in mijn longen komen. Ik word duizelig en ik schud mijn hoofd. De eerste bel gaat alweer en we lopen naar de kleedkamers we hebben gym. We nemen afscheid van Zayn. In de kleedkamer is Harry zich al aan het omkleden. Snel trek ik mijn gymkleding aan. Liam en ik lopen de gymzaal in.
We moeten rondjes rennen en kleine zwarte vlekjes komen voor mijn ogen. Ik probeer door te rennen en Liam bij te houden. Maar mijn energie lijkt wel ergers in Japan te liggen. Ik leg mijn handen op mijn knieën en probeer weer op adem heer te komen. De zwarte vlekjes worden langzaam zwarte vlekken. Langzaam zak ik door mijn benen en verlies ik het bewustzijn.
——————————————————————————————————————
Wie heeft er een idee wat er met Louis aan de hand kan zijn? Laat het weten. Wat vind jullie van de Louis pov?
Groetjes Harry en jasmine.
JE LEEST
You're the hand i can't hold
FanfictionHarry is openlijk gay en ontkent het niet. Maar wat zijn die gevoelens voor zijn grootste pester Louis. Is het een fase of niet. Ik schrijf dit verhaal samen met @ilouist91