Harry point of view🐸
——————————————————————————————————————
S'nachts gaat de deur van mijn slaapkamer open. Een dronken Louis komt binnen. Ik til mijn hoofd op en kijk naar Louis, die aan het stuntelen is om zijn schoenen uit te krijgen. Ik laat snel ogen over zijn nek glijden. Meerdere rood-paarse vlekjes zijn te zien in zijn nek.Als ik een bonk hoor, verlaten mijn ogen zijn nek. Louis is met zijn dronken kop regende muur aan gevallen. Een schaafwond is op de zij kant van zijn hoofd te zien. Ik klim langzaam uit mijn bed en loop naar de badkamer. Ik pak een glas water, 2 paracetamol en een nat doekje voor de schaafwond op zijn hoofd. Ik loop terug naar de kamer en zie Louis op mijn bed zitten. Hij kijkt mij boos aan. Ik geef hem het glas en de paracetamol. Als hij dat in neemt, druk ik voorzichtig het natte doekje op zijn hoofd. 'Fuck'. Sist Louis. Ik haal het doekje van zijn hoofd en zie dat het nog steeds bloed. Ik loop terug naar de badkamer en haal een pleister.
Op het moment dat ik de badkamer wil verlaten, komt mijn moeder aangelopen. Als ze de pleister in mijn hand ziet, kijkt ze me aan. 'Harold, je hebt toch niet je oude gewoontes weer opgepakt'?
'Nee, mama. Louis is met zijn hoofd tegen de muur aangevallen'.
'Je kan het wel goed vinden He Harry'? 'Je moest eens weten'. Zonder nog te luisteren loop ik terug naar mijn slaapkamer. Louis heeft zich op mijn bed ingedraaid. Ik plak de pleister op zijn hoofd en zucht. Ik kan nu niet naast Louis gaan liggen. Ik pak de dekens van zijn luchtbed af en loop naar de woonkamer. Ik ga liggen en luister naar de geluiden die ik hoor, voordat ik in slaap valt'.
——————————————————————————————————————
Hallo, wat vinden jullie tot nu toe van ons verhaal?🐸 wij hopen dat alles goed gaat met jullie. Ik weet niet of we binnen een week gaan update.
Stay safe
Groetjes Harry en Jasmine🐸
JE LEEST
You're the hand i can't hold
FanfictionHarry is openlijk gay en ontkent het niet. Maar wat zijn die gevoelens voor zijn grootste pester Louis. Is het een fase of niet. Ik schrijf dit verhaal samen met @ilouist91