Evreni Ara'ma ?

23 5 4
                                    


​ Ne zaman, bütün Evren'i anlamayı ve üzerine çalışma yapmayı bırakacağız?
Bunu gerçekten uzun uzun düşünüyorum. Çünkü bütün teorilerin, masalların, mitolojilerin ve dinletilerin hepsi ve hepsi kendinde arıyorlar, bütün Evren'i.
Neden bu kadar kendinde aramak varken, dışarıda ararki insan? Çünkü açıklama yapmak için, insanların açıklayamacağı şeyleri, kendi gibilerle söz birliği yapıp açıklayacaklar ve sende oturup vayyyy be diyeceksin değil mi?
​ Bilim adamlarının herşeyi kabuller üzerine yaptığını ne zaman anlayacağız? Bir referans noktası ya da değeri aldığı zaman dedikleri doğru. Mesela 0(sıfır)'ı referans alırsan 2metre gitmek evet 2inci metrede olmak demektir. Ancak 3üncü metreyi referans alırsan referans, 5inci metreye gitmiş olursun ve yine başkalarına göre başka uzaklıkları aşmış olursun. Bağıl hareket diyorlar buna. Bizde onların dediği ne varsa direk kabul ediyor ve referanslarını doğru buluyoruz. ​Ama siz istediğinizde kendi referansınızı kendiniz alamazsınız, çünkü siz kimsiniz ki onlara kıyasla? Asıl sorun orada başlıyor işte.
​ Biri de çıkıp demiyor ki !
-Ben benim ve önce kendimi bilmeli sonrasında kendimi gerçekleştirmeliyim. Kendimi bildikten sonra kabul, referans almak yerine emin olmak ve onun üzerine ilerlemek istiyorum !
Çünkü alışılmış ve kabul görülmüş olanı kabul etmek kolaydır. Kolay olanı tercih ediyoruz ya da mecbur bırakılıyoruz.
Hepsi bu...

Agnostik Adam.-

Agnostik AdamHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin