Güneşli bir cuma günü aydınlanırken Yeonjun yatakta kıpırdandı, arkasını dönüp uyumaya devam edeceği sırada çalan alarmıyla olfayarak yataktan kalktı.
Lavaboya ilerleyip soğuk suyu yüzüne çarptı. Vücudu ürperirken, bir yandan da hoşuna gitmişti. Yüzünü kuruladıktan sonra hızlıca dişlerini de fırçalayıp odasına döndü, formalarını hızlıca üzerine geçirip çantasını omzuna taktı.
Normalde evden kahvaltı yapmadan ayrılmazdı, fakat bu sabah üzerinde bir toktuk hissediyordu. 'Belki de bugünlük iştahım açık değildir.' diye düşündü.
Saat hala erken olduğu için yoldan fazla araba geçmiyordu.
Biraz daha ilerledikten sonra Wooyoung'un sesini duydu, o yöne doğru ilerlerken sesi netleşmeye başlamıştı, San'ın sesini de duyuyordu üstelik.
Yaklaşık yirmi metre sonra kuytu bir köşede sarmaş dolaş olan Woosan çiftini gördü. Ciddi anlamda çok yakınlardı.
Ayrıca; Yeonjun, Wooyoung'un yüzündeki gülümsemeyi ilk defa bu kadar büyük ve parlak görüyordu.
"Çok mutlusun bakıyorum da." Soobin kulağına fısıldarken beklemediği için yerinden sıçramıştı. Yeonjun, ölümcül bakışlarını Soobin'e çevirirken; uzun olan küçük bir kıkırtı bırakmıştı.
"Şu an sana kızamıyorum bile, Wooyoung'a baksana."
Soobin gözlerini ikiliye çevirdi, ardından tekrar Yeonjun'un kulağına fısıldadı. "Sen de böyle görünüyorsun, Yeon."
Yeonjun muzipçe gülümserken cevapladı, "Kendini görmedin bile."
Vücudunu Soobin'e doğru çevirirken, yanaklarını kavrayıp dudaklarını birleştirdi, ve biraz daha ciddi davranmaya çalıştı.
Geçen günkü kütüphane olayından sonra sınırlarının ortadan kalktığını hissediyordu Yeonjun; normalde Soobin'den biraz da olsa utanırken, şimdi özellikle yakınlaşmak istiyordu.
Bir süre sonra oldukları yerin farkına vardı Yeonjun, ayrılmayı gram istemiyordu fakat devam ederlerse işler zorlaşabilirdi.
Dudaklarını güç bela ayırırken Soobin'in yüzünde oluşan gülümsemeyi aklına kazıdı.
"Tamam, en alfa sensin, oldu mu?" Nefeslerini dizginlemeye çalışırken cevapladı Yeonjun. "Evet, ve sen de en tatlı sevgilisin."
***
yemin ederim bir hafta boyunca su bölümü yazmaya çalıştım, ama yine 💩 gibi oldu <3
gecis bölümü olarak sayılabilir aslinda çünkü bir olay yoktu yani???
neyse dostlar SHIP YEONBIN SHIP WOOSAN
ŞİMDİ OKUDUĞUN
good result of evil || yeonbin
Фанфикyeonjuny;; sih sen aptal mısın? aptallığını çekmemek için grubu kapatmış ve yeni grup kurmuşken beni gruba al diyorsun magicallyeon;; yazıklar olsun yeon sen kaşındın soobine onu sevdiğini söyleyeceğim ve daha birçok kişiye *mesajlar iletilemedi*