1. Bölüm:
*Ceset*
"Artık bizimlesin..."Merhaba ben Anka. Sıradan Anka işte. Her zaman ki gibi okuldan dönüyorum. Herkes okuldan ayrılıyor. Sıkıntıdan telefonuma bakmak istedim.
Çantamı açıp baktım. Lanet olsun ki sınıfta unutmuştum. Okulun kapısını kapatıyorlardı. Ne kadar şansızım.
Dışarı kapıdan çıkmadan hemen okulun içine girdim.
Okulda kimse kalmamıştı.
Hızlı bir şekilde yukarı çıktım. Merdivenlerden çıktım fakat koridor da ilerleyemedim.
Çünkü sınıfımıza yeni gelenler oradaydı. Ulaş ve Arda. Ulaş çok soğuk biriydi. Arda da garip biriydi.
Arda'nın önünde bir kız vardı. Ve Arda'nın elinde bir bıçak vardı.
O an o kadar korktum ki anlatamam. Kız çok tanıdıktı. Arda önündeki kıza bağırmaya başladı.
"Yapmayacaktın bunu bana! Yapmayacaktın! İkimizden biri bugün sağ çıkacak. Ve o ben olacağım."
Ne diyordu bu şimdi kızı öldürecek miydi yoksa? İşte daha fazla korkmaya başladım. Ulaş bağırmaya başladı.
"Arda saçmalama! Bırak kızı gitsin!"
"Gitmeyecek!"Kız Arda'ya yalvarmaya başladı.
"Lütfen bırak beni!"
Arda sinirle cevap verdi.
"Bırakmamı istiyorsun demek... Al o zaman bırakayım!"
Ve gözlerimin bile inanmadığı bir şey oldu. Arda bıçağı kıza sapladı.
Kız acıyla yere düştü. Ulaş Arda'nın yanına gelerek bağırmaya başladı.
"Lan ne yaptın sen!"
Hemen korkuyla merdivenlere koştuğum sırada bir ses duydum. Ulaş'ın sesini...
"Hey sen dur!"
Biri beni kolumdan yakaladı. O kadar sert tutuyordu ki oynatamadım bile. Diğer eliyle de ağzımı kapattı. Sinirle konuştu.
"Şimdi ağzını açacağım. Bağırdığın an seni mahvederim!"
Şu an ölmekten korkuyordum.
Başımı zorla evet anlamında salladım.
Ulaş elini yavaşça çekti. Göz ucuyla Arda'ya baktığımda yerde oturmuş başını sıkıca tuttuyordu. Ulaş'a dönüp sessizce konuştum.
"Ne yaptınız siz? Manyak mısınız!? Bırakın beni gitmek istiyorum!"
"Birincisi evet manyağım. İkincisi de seni bırakmayacağım..."
Ne beni bırakmayacak mıydı? Korkuyordum. Bir şey yapmam lazımdı. Kaçmayı denemeliydim.
Hızlıca koşmaya başladım. Tam merdivenin basamağına basacaktım ki beni yakaladı. Ağzımı sıkıca kapattı. Sinirle konuştu.
"Kaçabileceğini mi zannediyorsun? Bu suçu gördün. Artık hayatımdan istediğin gibi çıkamazsın. Artık bizimlesin..."
Bileğimden tutup beni Arda'nın yanına götürdü.
Kimdi bu iki deli. Benden ne istiyorlardı. Okula gelişleri 4 gün oldu ve 4 gün sonra okulda bir cinâyet işledi. Ulaş'ın fazla umrunda olmasa da Arda tedirgindi.
Aslında bende tedirgindim. Beni katil olarak suçlayabilirlerdi.
Ulaş Arda'ya bağarmaya başladı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Cinâyet
Teen FictionBir ceset ve biz. Ne oluyor bilmiyorum. Kendimi nerde buldum? Nerdeyim ben? Ama iyiki burdayım seninle tanıştığım için çok şanslıyım. O ceset olmasaydı sen benim olamazdın. Şimdi sen benimsin. Ve artık dünya da benim... "Sevemem seni anlasana." "Sev...